اجرای تئاتر کامیونت سیار کانون در نمایشگاه علوم قرآنی قزوین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین با برپایی غرفه‌ و اجرای نمایش ویژه کودکان و نوجوانان، با دوازدهمین نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی این استان همکاری می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این غرفه‌ کانون استان قزوین به معرفی و عرضه محصولات قرآنی کانون استان خود می‌پردازد.
این همکاری که با هدف معرفی بیشتر کانون و برخورداری کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون رقم خورده است، واحد نمایش کانون استان قزوین، نمایش «ماهی رنگین کمان و غار هیولاها» را در قالب «کتاب‌ تئاتر»، به مدت سه شب از 28 تا 30 خرداد 1396، برای بازدیدکنندگان اجرا می‌کند.
این نمایش بر روی کامیونت نمایش سیار کانون در محوطه نمایشگاه واقع در محل دایمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی استان اجرا می‌شود.
نمایش «ماهی رنگین کمان و غار هیولاها» به کارگردانی احمد تیموری برگرفته از کتابی به همین نام نوشته مارکوس فیستر و ترجمه مرضیه شعاع‌هاشمی است.
بر همین اساس، مرجان مسگری، امیرحسین ارجی، هاشم خلیلی و احمد تیموری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
«کتاب تئاتر» عنوان طرحی است که در آن آثار اقتباسی از کتاب‌های منتشر شده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تولید می‌شود.
اجرای مسابقه فرهنگی مذهبی و اهدای جایزه از دیگر فعالیت‌های کانون پرورش فکری در این نمایشگاه است.
دوازدهمین نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی از ساعت 19 تا 24 روزهای 28 خرداد تا 3 تیر 1396 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در حال برگزاری است.