هفت سینمای کودک در لرستان راه‌اندازی شد

هم‌زمان با آغاز فعالیت‌های تابستانی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، 7سالن سینمای کودک در استان لرستان تجهیز و راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون،  این سالن‌های نمایش با اکران فیلم سینمایی «هامون و دریا» از تولیدات امور سینمایی کانون به کارگردانی ابراهیم فروزش کار خود را آغاز کردند.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان در این‌باره گفت: این سالن‌های نمایش مراکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود و پلدختر تجهیز و راه‌اندازی شد تا در مجموع با احتساب یک سالن نمایش در اداره‌کل کانون تعداد سالن‌های سینمای کودک در استان لرستان به هشت سالن افزایش یابد.
محمدی افزود: با راه‌اندازی این سالن‌های نمایش از این پس کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه خانواده‌ی خود برای تماشای فیلم در زمان‌های مشخص شده به مراکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرهای یاد شده مراجعه کنند.
وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار لرستان در راه‌اندازی این سالن‌ها یادآور شد: هفت سالن تجهیز شده شامل سه سالن در شهر خرم‌آباد،  دو سالن در بروجرد، یک سالن در شهرستان دورود و یک سالن در پلدختر است.
مدیرکانون لرستان در پایان اظهار داشت: اکران فیلم‌ در سینماهای کودک با هماهنگی اداره‌کل امورسینمایی و تئاتر کانون به طور منظم در طول هفته برای اعضای مراکز، دانش‌آموزان و خانواده‌ها خواهد بود.