کد خبر: 269426
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
مسئولان شهمیرزاد حامی کانون هستند

مسئولان بخش شهمیرزاد استان سمنان حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کردند.

به‌ گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، بهنام جهانی بخشدار شهمیرزاد پس از حضور در ضیافت افطاری که به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد برگزار شده ‌بود کانون را یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی‌ عنوان کرد و حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از فعالیت‌های آن اعلام کرد.
علیرضا آشوری معاون فرماندار شهرستان مهدی‌شهر نیز طی این بازدید ضمن قول مساعدت و همکاری در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی، تأکید کرد: برای بهره‌گیری همه‌ی کودکان و نوجوانان از فضا و فعالیت‌های کانون پرورش فکری تلاش خواهیم کرد.
آشوری با بیان این‌که شهمیرزاد یکی از مناطق مهم گردشگری در استان سمنان به ‌شمار می‌رود، گفت: یکی از اقدامات بزرگ و خدمات شایسته‌ای که می‌توان به کودکان و نوجوانان این بخش ارایه کرد تأمین بخشی از اعتبارات عمرانی به‌ویژه حصارکشی و نرده‌کشی دیوارهای فرسوده محوطه این مرکز فرهنگی‌هنری است.
مهدی جمال مدیرکل کانون سمنان نیز در بازدید مسئولان بخش شهمیرزاد از مرکز فرهنگی‌هنری با اشاره به اهمیت کار در حوزه‌ی کودک، درباره‌ی فعالیت این نهاد تخصصی مطالبی بیان کرد و در ادامه خواستار توجه و همکاری بیشتر مسئولان به کانون پرورش فکری شد.
جمال با بیان این‌که بودجه و اعتبار مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان تأمین شده، اظهار داشت: از لحاظ عمرانی در بخشی از ساختمان این مرکز مشکلی پیش آمده که نیاز به تعمیر و تجهیز اساسی دارد.
گفتنی است؛ پس از صرف افطار که با حضور 120 نفر از اعضا، والدین و مسئولان و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء انجام شد، روزه‌داران کودک و نوجوان با راهنمایی علی علایی مربی کارگاه نجوم و مسئول کانون شهید ربانیان شهمیرزاد به رصد ستارگان و اجرام آسمانی پرداختند.
گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد روشن‌بین امام جمعه موقت، سید رضی موسوی نماینده آموزش و پرورش، داوود عقیلی مسئول بهزیستی، سعید ایرانبخش معاون شهردار، حسین رشیدی بخشدار مرکزی شهرستان مهدی‌شهر، همایون جورابلو رئیس میراث فرهنگی شهرستان مهدی‌شهر و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.