کتاب «پریانه‌های لیا سند ماریس» در کرمانشاه نقد شد

نقد کتاب «پریانه‌های لیا سند ماریس» با حضور طاهره ایبد، نویسنده کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طاهره ایبد در این نشست از حضور در جمع کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کرمانشاه ابراز خوشحالی کرد و افزود: فرصت خوبی است در جمع شما بودن و حرف‌های شما را شنیدن، و دو طرفه صحبت کردن.
این نویسنده‌ افزود: من دوست داشتم برای کودکان کار کنم علاقه من به کودکان و نوجوانان باعث شد حتی برای کودکان شش ماهه هم کار کنم.
طاهره ایبد در این سفر علاوه بر دیدار با اعضای کانون با مربیان ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون‌ استان کرمانشاه نیز به گفت و گو پرداخت .
رضا موزونی مدیرکل کانون کرمانشاه نیز در این نشست گفت: نشست دو پنجره برنامه خوب و تاثیرگذاری است این برنامه‌ی ادبی علاوه بر آن‌که فرصت خوبی برای بچه‌هاست که با نویسنده‌های بزرگ آشنا شوند موقعیت مناسبی است که مدیران هم با نویسنده‌ها به گفت‌و‌گو بنشینند .
وی افزود: گاهی در میان نقدهای بچه‌ها صحبت‌هایی مطرح می‌شود که اگر نویسنده قبل از چاپ اثر می‌شنید آن‌ها را در اثرش رعایت می‌کرد، نویسنده نیاز دارد به این نقدها، آن‌هم از زبان مخاطب اصلی‌اش.
مدیرکل کانون کرمانشاه در ادامه گفت: این برنامه بهانه خوبی برای ترویج مطالعه هدفمند در کانون است و بچه‌هایی که در این‌گونه برنامه‌ها شرکت می‌کنند با تازه‌های ذهن نویسنده آشنا می‌شوند.