تجلیل نماینده‌ی‌ سازمان‌ ملل از فعالیت‌ کتاب‌خانه‌‌ی سیار کانون

نماینده‌ی سازمان ملل متحد از منطقه‌ی حاشیه‌نشین اسکان در شهر یزد بازدید و از فعالیت‌ کتاب‌خانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم قدردانی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لیلا الصائجی جودان به همراه دکتر سیدمحمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت با مربیان و اعضای کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی اسکان و اشکذر در استان یزد دیدار کردند و با فعالیت‌های فرهنگی‌هنری این کتاب‌خانه آشنا شدند.
در این دیدار نماینده‌ی سازمان ملل متحد ضمن درخواست از اعضای کانون، برای بیان آمال و آرزوهای خود، بر توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی‌هنری در این مناطق تاکید و از تلاش‌های مراکز فرهنگی‌هنری سیار کانون، در محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.
در این بازدید هم‌چنین مصطفی حدادی مربی کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی یزد و اشکذر نیز گفت: این کتاب‌خانه‌ی سیار کانون با همکاری موسسه‌ی خیریه‌ی نسیم اسکان و با 50 عضو فعال کودک و نوجوان عمده‌ترین فعالیت آن توجه به امر کتاب و کتاب‌خوانی است.
وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان این منطقه می‌توان به حضور تریلی سیار نمایش‌ کانون با اجرای نمایش «آش سنگ»، برپایی مراسم‌های ملی و مذهبی، ایستگاه‌های متعدد فعالیت‌های فرهنگی‌هنری‌ و ادبی به مناسبت‌های مختلف، بازدید اعضا از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون یزد و نیز شرکت در برنامه‌ی ادبی دوپنجره و نمایش فیلم و... اشاره کرد.