برج آسمان هشتگرد دوباره قد می‌‌کشد

شرکت تعاونی مسکن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور دو اطلاعیه داخلی اعضای قدیمی و دیگر کارکنان کانون را به مشارکت در پروژه 45 واحدی آسمان واقع در شهر جدید هشتگرد فرا خواند.

به گزارش روابط عمومی کانون، بر اساس اطلاعیه این شرکت، پروژه یاد شده در یکی از بهترین مناطق فاز 1 (ضلع جنوبی میدان ساعت) این شهر با موقعیتی تجاری و سه بر، دارای دست کم 10 طبقه ‌است و از چندین سال پیش ادامه ساخت آن با رکود روبرو شده بود.
در همین حال مدیران جدید این شرکت تعاونی درصددند با رفع مشکلات پیش روی اعضا از وارد شدن ضرر و زیان بیشتر به اعضای قدیمی جلوگیری کنند.
بر این اساس امیر مسعود یگانه افشار مدیرعامل شرکت با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی از اعضای قدیمی شرکت خواسته است جهت تشکیل پرونده وام از منبع مسکن مهر به مقدار 200 تا 220 میلیون ریال با کارمزد 4 درصد برای هر نفر با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل و فتوکپی از تمامی صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی و شناسنامه همسر متقاضی تا پایان بهمن به دفتر این تعاونی مراجعه کنند.
در این اطلاعیه اعلام شده است که در صورت مراجعه نکردن اعضای قدیم در مهلت تعیین شده و به منظور جلوگیری از توقف پروژه، افراد جدیدی جایگزین آنان خواهند شد.
اطلاعیه دیگر تعاونی مسکن نیز از موجود بودن تعدادی از سهام این پروژه برای ارایه به متقاضیان جدید خبر داده است.
در همین اطلاعیه توضیح داده شده است که شهر جدید هشتگرد با تغییر تقسیمات کشوری جز استان تازه تاسیس البرز قرار گرفته و شرکت تعاونی کانون نیز در حال مذاکره با شهرداری این شهر برای گرفتن مجوز تجاری طبقه هم کف برج 45 واحدی آسمان است.
متقاضیان جدید برای عضویت در این پروژه نیز باید ضمن ارایه مدارک بالا در عین حال نسبت به پر کردن فرم‌های درخواست عضویت و واریز مبلغ 3 میلیون ریال حق عضویت به حساب شرکت تعاونی مسکن کانون نزد بانک ملی ایران (سیبا) به شماره
0107342949000 و ارایه فیش واریزی آن به شرکت اقدام کنند.
دفتر شرکت تعاونی مسکن کارکنان کانون در مجتمع مرکزی کانون در تهران خیابان دکتر بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی پلاک 24 واقع شده است.