مدیرعامل: وعده‌ها‌ی داده شده به کارکنان کانون را پیگیری می‌کنیم

دوازدهمین گردهمایی علمی ، آموزشی مسوولان امور مالی کانون‌های پرورش فکری سراسر کشور با حضور مدیر عامل کانون، در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مراسم گشایش این گردهمایی که در محل فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان کرمانشاه برگزار شد ، "سید صادق رضایی" مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور گفت : سال 90 سال بسیار خوبی در حوزه امور مالی کانون بود.
وی تصریح کرد: در حوزه عملکردی و حسابرسی ، خرد و عمل جمعی دست به دست هم داد که با همه موانع غیر طبیعی که ایجاد شده بود‌، عاقبت به خیر شویم.
وی خاطر نشان کرد: با تلاش مسوولان امور مالی کانون در سراسر کشور بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در حال رفع شدن است و این جای قدردانی دارد.
رضایی در ادامه با بیان این‌که وعده‌هایی که به همکاران داده بودیم درحال پی گیری است گفت : البته ابتدا باید سازمان‌نمای جدید کانون برابر برنامه پنجم توسعه و قانون خدمات کشوری تعریف شود و بعد به مجموعه مدیریت‌ها و معاونت‌ها برسیم.
وی افزود: نکته حایز اهمیت دیگری که وجود دارد این است که نوع نگاه به کانون پرورش فکری باید از لحاظ ساختاری تغییر کند که در این زمینه هم در حال کار هستیم و با استفاده از توان مشاوران مجرب‌، مجموعه قوانین و مقررات مربوط به کانون، در دست مطالعه است.
مدیر عامل کانون پرورش فکری در ادامه با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری و خروج کانون از دایره شمول اصل 44 گفت: هر اتفاقی که در کانون می‌افتد باید بر اساس این نگاه و توجه باشد و ما در زمینه اهداف اصلی کانون که همان ارایه خدمات بهتر به کودکان و نوجوانان است می‌توانیم موفق تر عمل کنیم.
در ادامه این مراسم مدیر مالی و ذی حساب کانون پرورش فکری کشور نیز افزایش سطح علمی و به روز رسانی اطلاعات مسئولان امور مالی با توجه به استانداردهای مالی و ارایه راهکارهای اجرایی برای رفع مشکلات مالی را از مهمترین اهداف این گردهمایی دو روزه عنوان کرد.
" مسعود ناظمی " در ادامه افزود: صداقت و بزرگی همکاران امور مالی در استان‌ها و دفتر مرکزی باعث شده است که که اکنون مدیر عامل کانون عنوان می‌کنند که دغدغه‌ها در حوزه امور مالی کاهش یافته است.
امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های مدیرعامل این اطمینان خاطر وآرامش را به مدیریت‌های کانون بدهیم تا آن‌ها  به مراکز یعنی همان قبله کانون و کودکان و نوجوانان توجه بیشتری نشان بدهند.
وی افزود: درگردهمایی که از امروز در استان کرمانشاه آغاز شد امیدواریم با استفاده از اساتید مجرب و با افزایش بار علمی همکاران‌، گام بسیار مهمی در پیشبرد اهداف مالی برداریم و حاصل زحمات همکاران ما در استان‌ها این است که با وجود این‌که سالانه 30 هزار سند مالی داریم و از شرکت‌های بزرگ هستیم در گزارش حسابرسی ما، حتی یک بند هم وجود ندارد.
بر اساس این گزارش مدیر کانون استان کرمانشاه نیز در آغاز مراسم افتتاح دوازدهمین سمینار سراسری مسوولان امور مالی کانون‌های پرورش فکری سراسر کشور به ویژگی‌های جغرافیایی بومی، مذهبی و تاریخی استان کرمانشاه به ویژه نقش مرمان آن در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: کودکان دیروز کرمانشاه در بطن و متن جنگ زندگی کردند و جنگ جزیی از زندگی مردم این دیار بود.
رضا موزونی در ادامه در خصوص کانون پرورش فکری استان گفت : اکنون کانون استان با 31 مرکز ثابت‌، یک مرکز سیار و یک مرکز پستی به کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خدمات خود را ارایه می‌کند.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت : در سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه احداث بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری غرب کشور با دو هزار و 500 متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به تصویب رسید که این پروژه‌ها در دست اقدام است.
وی همچنین احداث مراکز فرهنگی هنری جعفر آباد و دولت آباد در شهرستان کرمانشاه با اعتبار هر یک 10 میلیارد ریال و مرکز شرف آباد شهرستان اسلام آباد غرب با 5 میلیون ریال را از دیگر مصوباتی عنوان کرد که به زودی اجرا خواهد شد.