انتصاب مسوول دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام)

محمدباقر آدوسی معاون فرهنگی کانون در حکمی مسوولیت دبیرخانه کودک و نوجوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام( را به معصومه باقری واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وی در این حکم به تعهد، درایت و تجارب ارزشمند معصومه باقری کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان همدان در حوزه‌های فرهنگی اشاره و او را از اول اردیبهشت 92 به عنوان مسوول دبیرخانه‌ی کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) منصوب کرده است.
معاون فرهنگی کانون در این حکم اظهار امیدواری کرده که مسوول این دبیرخانه به یاری حق تعالی و در سایه‌ی الطاف بی کران ثامن‌الحجج علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، در انجام امور محوله موفق و مؤید باشد.
آدوسی در بخشی از این حکم بر مواردی همچون توجه ویژه به گردآوری، تجمیع و دسته‌بندی مصوبات دبیرخانه‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برای ارسال به استان‌ها و مراجع ذیربط، مطالعه‌ی دقیق شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی و ارتباط مستمر با دبیرخانه‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به منظور دریافت مصوبات جدید، تأکید کرده است.
معاون فرهنگی کانون همچنین بر مباحثی مانند تلاش در جهت تقویت هماهنگی و هم‌سویی عملکرد کانون با سیاست‌ها و انتظارهای مطرح شده از سوی دبیرخانه‌ی جشنواره و داشتن ارتباط منظم، مستمر و هدفمند با استان‌های مجری جشنواره‌های موضوعی، استان‌های برگزار کننده‌ی هفته‌های فرهنگ رضوی و تلاش در جهت رفع موانع و مشکلات موجود و تطبیق عملکرد استان‌ها با سیاست‌های سازمانی مصوب ابلاغی، تأکید کرده است.
در عین حال، دریافت پیش‌نویس شیوه‌نامه‌های مربوط به جشنواره‌های موضوعی از استان‌های مجری به منظور یکسان‌سازی، تجمیع و ارسال به استان‌ها، شناسایی و انتخاب داوران جشنواره‌های موضوعی با هماهنگی و پیشنهاد استان‌های مجری و تأیید مدیریت‌های تخصصی و هم‌چنیین انجام هماهنگی‌های لازم جهت صدور ابلاغ‌های مربوطه از دیگر مواردی است که وی در این حکم آورده است.
معاون فرهنگی در پایان این حکم نیز برنامه‌ریزی دقیق و بسترسازی مناسب جهت اعزام ناظران و حضور به موقع مدعوین در جشنواره‌های موضوعی، دعوت از اعضا و تهیه‌ی صورت‌جلسه‌های مختلف و ارسال به مراجع ذیربط بعد از تأیید دبیر کارگروه کودک و نوجوان را مد نظر قرار داده است.
این حکم توسط مدیرعامل کانون در گردهم‌آیی سراسری مشاوران، معاونان و مدیران کل ستادی و استانی کانون در اختیار وی قرار گرفت.
گفتنی است معاون فرهنگی همچنین از رضا ارجمندخواه مسوول دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تشکر و قدردانی کرد.