کانون اصفهان سوگوار مربی کودکان

مهین انالو مربی باسابقه‌ی کودکان و نوجوانان استان اصفهان شامگاه 9 تیر 1392 به سرای باقی شتافت و زندگی جاوید خود را در جوار رحمت الهی آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نفس گرم بانوی 50 ساله، 26 سال بود که فضای مراکز کانون استان اصفهان را با قصه‌ها و داستان‌های شنیدنی خود میهمان سفره‌ی اخلاق و فرهنگ و ادب می‌کرد.
فرزندان او در واقع کودکان و نوجوانانی هستند که از 26 سال پیش کلمه به کلمه کتاب‌ زندگی را با مربی مهربان خود زمزمه کرده‌اند و اکنون وقتی که در دهمین روز تیر 1392 برای شرکت در برنامه‌های تابستانی به مرکز شماره 4 کانون اصفهان آمدند با درهای گشوده شده ساختمانی روبرو شدند که دیگر مربی پاک سیما و نیک گفتار‌شان در آن حضور نداشت.
خبر درگذشت مهین انالو مربی مسوول مرکز شماره 4 اصفهان صبح روز 10 تیر وقتی به سرعت در بین همکاران و اعضای مراکز کانون این استان پخش شد، فضای این مراکز را در موجی از اندوه و تاثر فروبرد.
او متولد 1343 بود و از سال 1366 مشغول به فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.
26 سال خدمت او در مراکزی مانند فولادشهر، شاهین‌شهر، رهنان، خمینی‌شهر و مراکز شماره 2،4 و5 و مجتمع فرهنگی هنری اصفهان گذشت.
مهین انالو بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرده است.
بر اساس این گزارش مراسم ترحیم آن بانوی فرهنگی صبح روز 11 تیر از ساعت 8 الی 11 در مسجد المهدی (جوزدان) واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی اصفهان، ابتدای خیابان میرداماد برگزار می‌شود و مراسم دیگری نیز از سوی کانون این استان ویژه همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 12 تا اذان ظهر روز چهارشنبه 12 تیر در مرکز شماره 4  واقع در میدان قدس اصفهان، خیابان علی بن سهل، روبروی استخر فرهنگیان برپا خواهد شد.
در این میان سید‌صادق رضایی مدیرعامل کانون نیز درگذشت این همکار ارجمند را به خانواده‌ی وی و مدیرکل، همکاران و اعضای کانون استان اصفهان تسلیت گفته و برای آن عزیز رحمت واسعه‌ی الهی از درگاه قادر متعال آرزو کرده است.
همچنین مدیرکل و کارکنان کانون استان اصفهان در پیام‌های جداگانه‌ای از درگذشت این همکار ارجمند اظهار تاثر کرده و به خانواده و بازماندگان وی تسلیت گفته‌اند.
مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز این مصیبت را به خانواده و تمامی بازماندگان زنده‌یاد مهین انالو همچنین مدیریت و کارکنان و اعضای کانون استان اصفهان تسلیت می‌گوید و برای آنان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم جایگاهی رفیع در نزد ایزدمنان آرزومند است.