فقدان «مهین سوری» برای اعضای کودک و نوجوان جبران نمی‌شود

در پی درگذشت «مهین سوری» مربی هنری مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مدیرعامل کانون با انتشار پیامی درگذشت این همکار را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در پیام تسلیت خود نوشته است: مشیت خداوند بر این قرار گرفت تا در آخرین روزهای پاییز، خانواده بزرگ کانون به سوگ از دست رفتن مهین سوری مربی جوان مرکز تویسرکان از استان همدان بنشیند.
در ادامه پیام مدیرعامل کانون آمده است: من، فقدان این مرحومه را به خانواده، یاران و همکارانش تسلیت میگویم، اگر چه میدانم خلاء وجود او در کنار اعضای کودک و نوجوان کتابخانه شهرش تا مدتها جبران نخواهد شد.
مهین سوری مربی هنری مراکز سرکان، تویسرکان و فرسفج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان روز پنج‌شنبه 21 آذر در سن 27 سالگی بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.
 
متن پیام تسلیت مدیر عامل کانون به شرح زیر است:
 
کل من علیها فان
 
مشیت خداوند بر این قرار گرفت تا در آخرین روزهای پاییز، خانواده بزرگ کانون به سوگ از دست رفتن خانم مهین سوری مربی جوان مرکز تویسرکان از استان همدان بنشیند.
من، فقدان این مرحومه را به خانواده، یاران و همکارانش تسلیت میگویم، اگر چه میدانم خلاء وجود او در کنار اعضای کودک و نوجوان کتابخانه شهرش تا مدتها جبران نخواهد شد.
 
علیرضا حاجیان‌زاده
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان