افزایش حقوق کارکنان کانون با مزایای فوق‌العاده شغل

مزایای فوق‌العاده شغل کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور احکام جدید کارگزینی از ابتدای اردیبهشت سال جاری به آنان پرداخت می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسوولان کانون این مزایا به کارکنان رسمی و پیمانی شاغل در کانون نیز متناسب با سطح تخصص و مهارت و بر اساس پست‌ها و رده‌های سازمانی همراه با حقوق اردیبهشت کارکنان به آنان تعلق خواهد گرفت.
بر این اساس قرار است افزایشی بین 700 تا 2هزار امتیاز به عنوان فوق‌العاده شغل در احکام کارگزینی کارکنان کانون منظور شود که به گفته‌ی سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی کانون بین 15 تا 20 درصد به حقوق آنان افزوده خواهد شد.
مسعود ناظمی‌ابیانه در عین حال گفت که مدیرعامل کانون در نظر دارد که مزایایی نیز به همین میزان برای کارکنان قراردادی از ماه آینده در نظر گرفته شود.
به گفته‌ی وی برای مربیان پاره‌وقت کانون نیز مزایایی در نظر گرفته شده است که به زودی نحوه و میزان افزایش دستمزد آنان نیز اعلام خواهد شد.
چندی پیش علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در سفر به شیراز گفته بود که دولت در سال گذشته پرداخت مزایای فوق‌العاده شغل را تصویب کرده بود ولی کانون مشمول آن مصوبه نبود که با پیگیری‌های مستمری که در ماه‌های اخیر انجام دادیم خوشبختانه این مصوبه شامل کانون هم شد.
وی در ادامه هم‌چنین تاکید کرد که با توجه به نگاه مدیریتی در کانون که نباید تبعیضی در میان همکاران قایل شویم، مشابه همین مزیت را در قالب طرحی به هیات مدیره پیشنهاد کردیم و البته به تصویب رسید که معادل همین مبلغ برای همکاران قراردادی و پاره‌وقت نیز منظور شود.