به ارتقای فعالیت‌های کانون در همدان امید بسته‌ایم

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند نقش مهمی در تبدیل این استان به قطب فعالیت‌های کودک و نوجوان ایفا کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمد ابراهیم الهی‌تبار در آیین معارفه مدیرکل جدید کانون همدان خاطر نشان کرد که برنامه‌های مختلفی در سطوح استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی برای دست‌یابی به این هدف در قالب منشور فرهنگی استان طراحی و تدوین شده است.
وی افزود زمینه‌های مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی در استان همدان وجود دارد و تمامی نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی باید در این زمینه به تلاش بیشتر و هم‌افزایی با یکدیگر بپردازند.
الهی‌تبار با بیان این‌که کانون، هم‌واره در تربیت نسل‌ها و ورود کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای بر عهده داشته است اظهار امیدواری کرد با توجه به حسن شهرت مدیرکل جدید کانون در حوزه‌های فرهنگی شاهد ارتقا فعالیت‌های کانون باشیم.
در آیینی که روز 30 تیر 1393 در سینما کانون همدان و با حضور علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون برگزار شد، سیدمحمد‌رضا جوادی به عنوان مدیرکل جدید این استان کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
وی با حکم مدیرعامل کانون، جایگزین پرویز ابراهیمی شده است که از اردیبهشت 1389 این مسوولیت را بر عهده داشت.