کد خبر: 240347
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کانون، سوگوار «مسعود حبیبی» است

ستاد مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آخرین روزهای سال 1393 سوگوار درگذشت ناباورانه‌ی مسعود حبیبی یکی از همکاران اداری است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همکاران ساختمان مرکزی بیش از 18 سال بود که هر روز چهره‌ی همکاری را مقابل خود می‌دیدند که با قامتی رشید و روحیه‌ی جوانمردی و پهلوانی به آن‌ها لبخند می‌زد.
مسعود حبیبی کارمند بخش اداری که مدت‌ها ریاست هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف  کانون را برعهده داشت شامگاه روز 6 اسفند بر اثر ایست قلبی پرواز آسمانی‌اش را آغاز کرد و رخت از جهان فانی برکشید.
او در اولین روز از ششمین ماه سال 1352 در تهران دیده به جهان گشود و از مهر سال 1376 با پست سازمانی «مسوول تکثیر» همکاری خود را با کانون آغاز کرد و از سال 1381 وارد شرکت تعاونی مصرف کانون شد.
حبیبی در چند سال گذشته تاکنون ریاست هیات مدیره این تعاونی کانون را برعهده داشت و رفتار مهربانانه و حسن مردم‌داری و ارتباط اجتماعی فوق‌العاده، وی را به چهره‌ای محبوب و دوست‌داشتنی در میان همکاران کانونی تبدیل کرده بود.
مسعود حبیبی در همین حال علاوه بر فعالیت‌های گسترده ورزشی و عضویت در تیمی‌های ورزشی کانون بارها موفقیت‌های فراوانی را با تیم فوتبال کانون به دست آورد و تا چند روز پیش نیز در رقابت‌های دهه فجر کانون - که همچنان ادامه دارد - شرکت می‌کرد.
در عین حال او پس از کسب مدرک تحصیلی کاردانی رشته‌ی روابط عمومی از دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی، در همین دانشگاه مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی بود.
«فاطمه» تنها فرزند این همکار درگذشته است که سوگوار رجعت آسمانی پدر شده است.
بر اساس این گزارش پیکر مسعود حبیبی ظهر روز جمعه 8 اسفند در بهشت زهرا تهران بر شانه‌های جمع زیادی از اعضای خانواده و دوستان و همکاران وی تشییع و به خاک سپرده شد و قرار است مراسم یادبود او روز یک‌شنبه 10 اسفند 1393 از ساعت 14 تا 15:30 در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) تهران واقع در خیابان خالد اسلامبولی جنب پارک ساعی برگزار شود.
مدیرعامل، اعضای شورای معاونان، اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و تمامی همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مصیبت درگذشت این همکار ارجمند را به اعضای خانواده به‌ویژه همسر و تنها فرزندش تسلیت می‌گویند و از درگاه باری‌تعالی برای روح بزرگ آن عزیز، رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندند.