کد خبر: 244209
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
یوسف‌زاده جایگزین لطف‌الله‌پور در آذربایجان شرقی

هادی یوسف‌زاده بیرق حکم سرپرستی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی را دریافت کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صبح روز 31 تیر 1394 و در آیینی حکم انتصاب وی به این سمت - که به امضای علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون رسیده است - از سوی معاون فرهنگی کانون به وی اعطا شد.
یوسف‌زاده در این آیین به صورت رسمی مسوولیت را از جواد لطف‌الله‌پور مدیرکل سابق تحویل گرفت.
یوسف‌زاده کارشناس ارشد مدیریت آموزشی (تحقیقات آموزشی) و از سال 1376 در کانون استان به کار اشتغال و در آخرین سمت، مسوولیت امور مالی و عاملیت ذیحسابی کانون را برعهده داشته است.
او هم‌چنین مسوولیت تهیه و تدوین برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه کانون استان را عهده‌دار بود و به عنوان رابط کانون و استانداری در تهیه موافقت‌نامه‌ها، جذب اعتبارات و ارتباط با دفتر فنی استانداری نقش ‌داشته است.
انجام پروژه‌های تحقیقاتی در موضوع‌های فرهنگی و هنری با هدف آسیب‌شناسی این فعالیت‌ها در حوزه کودک و نوجوان مانند:  بررسی اثر بخشی رویکردهای نوین در کیفیت بخشی فعالیت‌های فرهنگی هنری مراکز کانون با هدف ایجاد تغییر در رویکرد فعالیت‌ها و بهبود نتایج حاصله از جمله سوابق فرهنگی و تحقیقاتی وی به شمار می‌رود.
بر همین اساس آیین معارفه و تودیع سرپرست جدید و مدیرکل سابق با حضور محمد علی شامانی معاون فرهنگی کانون و شهسواری مشاور مدیرعامل کانون در تبریز برگزار شد.