ساعت کار مراکز فرهنگی‌هنری کانون در نیمه دوم سال 94 اعلام شد

ساعت کار مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نیمه دوم سال 94 طی بخش‌نامه‌ای از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ساعت کار مراکز یک نوبته در روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت 11 تا 17 و روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 14 تعیین شده است.
مربیان و کارکنان مراکز فرهنگی‌هنری دو نوبته کانون روزهای شنبه تا چهارشنبه در نوبت صبح از ساعت 8 تا 14 و بعد از ظهر از ساعت 11 تا 17 در مرکز حضور می یابند.
بر اساس این بخشنامه ساعت کار تمامی مراکز کانون در روزهای پنج شنبه نیز از ساعت 8 تا 14 تعیین شده است.
در همین حال بر اساس اعلام معاونت فرهنگی کانون ساعت کار مراکز با نظر کارشناسی مدیران کل و اعضای شورای فرهنگی ‌استان‌ها تنظیم شده است و تمامی مراکز باید بر اساس زمان‌های تعیین شده فعالیت‌های خود را ارایه کنند.
این بخشنامه در عین حال با توجه به شرایط بومی و محلی یا شرایط جغرافیایی ویژه برخی از مناطق کشور انعطاف‌هایی نیز قایل شده است و مراکز می‌توانند در زمان آغاز و پایان فعالیت‌های خود در نهایت یک ساعت تغییر ایجاد کنند.
هم‌چنین در این بخش‌نامه آمده در صورتی که مراکزی دارای شرایط ویژه و استثنایی‌ باشد که نیاز به تغییر ساعت کار دارد، مدیران کل استان‌ها می‌توانند پیشنهاد خود را ارایه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از 920 مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی در سراسر کشور در تمام طول سال خدمات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، دینی و... را به مخاطبان خود ارایه می‌کند.