موفقیت سازمان در گرو کار روابط عمومی است

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پی‌گیری ارتقای ساختار سازمانی روابط عمومی تأکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی در حاشیه پودمان آموزشی کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور، ارتقای هر سازمانی را مدیون روابط عمومی آن دانست.

واحدی خاطرنشان کرد: ساختار روابط عمومی ستاد در حد اداره کل است و حوزه کارشناسی خوبی دارد، در عین حال که حق همکاران روابط عمومی بیش از این است، او در ادامه گفت: استان‌ها ضعف ساختار دارند که تلاش می‌کنیم این مشکل برطرف و به جایگاه اصلی‌شان نزدیک شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع با بیان این‌که سازمانی که روابط عمومی کارآمد دارد، بر خودش می‌بالد، افزود: روابط عمومی به دلیل فعالیت‌های متنوع و مختلفی که دارد دارای اولویت است و خروجی و منافع کار روابط عمومی به مدیر دستگاه برمی‌گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موفقیت دستگاه در گرو کار روابط عمومی است و باید نیروهای کیفی در این بخش به کار گرفته شود تا بتوانیم موفقیت‌هایی در سازمان به دست آوریم.

واحدی از کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور خواست به عنوان سخنگوی سازمان، تحلیل و مشاوره بدهند و کارشناسی کنند تا مسوولان بتوانند در حوزه‌های مختلف برای همکاران قدم بردارند.

وی با اشاره به این‌که درحوزه‌ رفاهی؛ منابع مالی و انسانی اقدام‌های خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: تلاش خواهد شد برنامه‌ها، جشنواره‌ها و گردهم‌آیی‌ها از این به پس، کم‌هزینه‌تر برگزار شود تا بتوانیم مدیریت کرده و هزینه آن را به سمت بدنه کانون ببریم.

معاون توسعه و مدیریت منابع یادآور شد: با وجود این‌که کانون محدودیت منابع دارد، تلاش کردیم حقوق قراردادی‌ها را به حقوق نیروهای رسمی و پیمانی نزدیک و مساوات و عدالت را در توزیع منابع ایجاد کنیم.

در این نشست همچنین کارشناسان روابط عمومی سوال‌ها و نقطه‌ نظرات خود را مطرح و پاسخ‌هایی نیز دریافت کردند.

دوره آموزشی کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور با عنوان‌های «ارتباطات موثر در روابط عمومی» و «مدیریت در روابط عمومی» از 14 تا 17 آذر در مرکز آموزش کانون در حال برگزاری است.