کد خبر: 251787
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
معرفی زهرا افتخاری به عنوان مدیرکل جدید کانون فارس

زهرا افتخاری به عنوان مدیر‌کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وی که با حکم علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون به این سمت منصوب شده، دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت آموزشی است و سوابق کاری او به معاونت، مشاوره و کارشناسی در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بازمی‌گردد.
عضویت در شورای ارتقاء حقوق کودک، مجری طرح گلستان‌خوانی، عضو ثابت کمیسیون نظارت بر آثار و تالیفات فرهنگیان، سرپرستی اردوهای برون استانی و خارج از کشور دانش‌آموزان، سرپرست و مجری بزرگ‌داشت هفته کودک درکشور لبنان به عنوان نماینده کشور جمهوری اسلامی ایران بخشی از سوابق اجرایی این مدیر جدید کانون است.
انتخاب به عنوان مدیر نمونه استانی در سال 1381 و بانوی نخبه و برگزیده استانی در سال 1392 نیز از جمله موفقیت‌های این مدیر‌کل کانون است که روز هفتم بهمن 1394 در آیینی با حضور معاون تولید و مشاور اجرایی مدیرعامل کانون جایگزین مجتبی حق‌پرست شد.
از او علاوه بر کتاب «رهیافتی به اوقات فراغت» مقاله‌های متعددی در حوزه‌های خانواده، نوجوانان و اوقات فراغت منتشر شده است.
در همین حال کانون استان فارس روز هفت بهمن و در همین آیین ازمجتبی‌ حق‌پرست مدیرکل باسابقه‌ای که نزدیک سیزده سال این مسوولیت را برعهده داشت قدردانی کرد.
حق‌پرست - که از سال 1381 به مدیریت کانون استان منصوب شده بود - اکنون به جمع پیش‌کسوتان کانون پیوسته و بازنشسته شده است.