فروشگاه عرضه‌ی محصولات کانون در سرای محله کوهک

فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در غرب شهر تهران در سرای محله کوهک گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این فروشگاه که با همکاری کانون و شهرداری منطقه 22 تهران در این سرای محله راه‌اندازی شد، محصولات فرهنگی‌کانون شامل: کتاب، کتاب الکترونیک، بازی‌های رایانه‌ای، سرگرمی‌های سازنده، نوشت‌افزارهای با نماد ایران‌اسلامی و لوح‌های فشرده، فیلم‌ها و تئاترهای کانون عرضه می‌شود.
در این آیین که با حضور جعفر عبدی مدیرکل بازرگانی کانون، محمدمهدی شکوهی مدیر سرای محله و جمعی از کارشناسان و کارکنان این مجموعه برگزار شد، مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با ارایه گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها، تولیدات و برنامه‌های مختلف کانون گفت: در این منطقه ظرفیت‌های زیادی برای فعالیت فرهنگی وجود دارد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی دارد تا در زمینه محتوایی مباحث فرهنگی حوزه کودک و نوجوان به این مجموعه کمک کند.
 عبدی نیز گفت: به منظور دسترسی بیشتر علاقه‌مندان به محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری، کانون آمادگی دارد تا درصورت تقاضای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان با همکاری شهرداری‌های مناطق مختلف تهران فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون را راه‌اندازی کند.
سرای محله کوهک در منطقه 22 تهران به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و به گفته‌ی مسوولان، این مجموعه شامل بخش‌های مختلفی از قبیل خانه‌ی ورزش، بازی و سالن کنفرانس برای برپایی ویژه‌برنامه‌های مختلف برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان است.
هم‌چنین در این مجموعه کلاس‌های مختلف فرهنگی و ‌هنری و آموزشی نیز برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
سرای محله کوهک در منطقه غرب تهران به نشانی: اتوبان تهران – کرج خروجی شهرک گلستان روبه‌روی مجتمع طوبی– بلوار علوم و فنون واقع شده است.