کد خبر: 255550
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون منصوب شد

مدیرعامل کانون در حکمی قاسم سلیمانی را به عنوان مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این حکم به تعهد، شایستگی و سوابق سلیمانی اشاره و وی را به سمت مدیر مرکز آفرینش‌ها منصوب کرده است.
وی در ادامه تاکید کرده است که با مشارکت و همفکری شورای مرکز آفرینش‌ها، در بهینه‌سازی فعالیت‌ها و فضاهای مجموعه به نحوی که به عنوان یک مرکز فرهنگی هنری معیار بتواند معرف کانون به همه مردم ایران اعم از خانواده‌‌ها، فرزندان آن‌ها، مسوولان کشور، میهمانان و بازدید‌کنندگان سایر کشورها باشد، اهتمام شود.
بر اساس این خبر، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون در مراسم معارفه سلیمانی خاطرنشان کرد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون به دلیل برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های متنوع دیگر، شرایط ویژه‌ای دارد.
فریدون واحدی در ادامه همچنین گفت: مدیرعامل کانون بر حوزه فرهنگی مجموعه مرکز آفرینش‌ها تاکید زیادی دارد و این مجموعه یکی از ظرفیت‌ها و فضاهایی است که در کنار کار فرهنگی، باعث بهره‌برداری اقتصادی نیز می‌شود.
وی در ادامه با قدردانی از مجتبی دانشور مدیر سابق مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون گفت: دانشور به واسطه تجربه‌های ارزشمندی که از فضاهای فرهنگی دارد، توانست با انجام کار‌‌های جدیدی در این مرکز، روز به روز بر پویایی این مجموعه بیافزاید.
واحدی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حضور سلیمانی در مرکز آفرینش‌ها، سیاست‌گزاری‌ها و برنامه‌های ثابت این مجموعه ادامه یابد و در عین حال با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاران خوب این مجموعه، بر توان و قابلیت‌های آن افزوده شود.
در ادامه، مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون ضمن قدردانی از همکاران خود در این مرکز خاطرنشان کرد: مرکز آفرینش‌ها به دلیل خدماتی که ارایه می‌دهد، آدم‌های با تعامل و منعطفی را ‌طلب می‌کند و همکاران این مرکز از این انعطاف برخوردار هستند.
وی همچنین گفت: در دو سال گذشته مسوولیت اجرایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کانون به مرکز آفرینش‌ها منتقل شد و همکاران این مجموعه تلاش کردند به بهترین شکل، این برنامه‌ها را برگزار کنند.
دانشور در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که مرکز آفرینش‌ها روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
قاسم سلیمانی مدیر جدید مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل کانون گفت: این مجموعه شرایط متفاوتی نسبت به بقیه مدیریت‌ها دارد، امیدوارم با رهنمودهای مسوولان کانون بتوانیم کار‌های متفاوت‌تری نسبت به گذشته، ارایه دهیم.
وی همچنین گفت:‌ همه با هم کمک‌ می‌کنیم تا شرایط مناسب‌تری در یک کار نظام‌مند داشته باشیم و از تک تک همکاران خود تقاضا دارم که در این کار نظام‌مند همراه من باشند.
سلیمانی دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی با گرایش روان‌شناسی مشاوره است و مسوولیت حراست کانون استان قزوین و هماهنگی امور استان‌های حراست کانون کشور، معاون اداره کل کانون استان تهران و مسوول مراکز آموزشی کانون زبان استان تهران و مسوولیت اداره بیمه و رفاه را در کارنامه کاری خود دارد.
در پایان این مراسم معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون، حکم انتصاب مدیر جدید و لوح قدردانی از مدیر سابق  را از سوی مدیرعامل کانون به آن‌ها اعطا کرد.