مدیرعامل کانون کودکان هنرمند روانسر را تحسین کرد

مدیرعامل در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانسر اعضای هنرمند این مر کز را مایه افتخار مجموعه دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه خود به استان کرمانشاه  با حضور در شهر روانسر از مرکز فرهنگی‌هنری کانون این شهر بازدید کرد.
مدیرعامل در این بازدید ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از آن‌ها گفت: گرچه تا کنون از نزدیک شماها را ندیده بودم اما همواره هنر شما را به عنوان یکی از مظاهر فعالیت‌های کانون در نشست‌های متعدد ارایه کرده‌ام.
مرکز کانون روانسر - که مسوولیت آن را خیام احمدی یکی از مربیان هنرمند کانون برعهده دارد - از جمله مراکز فعال کانون در عرصه موسیقی و نمایش عروسکی است که آثار آن در برخی از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کانون ارایه و تحسین حاضران را برانگیخته است.
مدیرعامل کانون در ادامه سخنانش در این مرکز کانون افزود: در سفرهایی که به استان‌ها و شهرهای مختلف داشته‌ام همواره خاطرات شیرینی از انگیزه و هنرمندی بچه‌ها در ذهن‌مان به جای مانده است.
حاجیان‌زاده هم‌چنین یادآورشد: هر یک از مراکز کانون در جای جای کشور در یک رشته تخصصی فعالیت چشم‌گیر دارد اما هیچ‌یک از آن‌ها تکراری و کلیشه‌ای نیست و این مایه‌ی خرسندی است که چنین توان‌مندی‌هایی در سراسر کشور وجود دارد.
 در این دیدار هم‌چنین رضا موزونی مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز حضور بچه‌ها به همراه خانواده‌شان را بدون هیچ دعوتی و خودجوش دانست و گفت: این مرکز 1750 عضو دارد که در حال حاضر به صورت تک شیفت فعالیت می‌کند اما همواره این اعضا درخواست دوشیفت شدن فعالیت مرکز را داشته‌اند.
وی با اشاره به وجود مربیان متخصص و توان‌مند در این مرکز، افزود: اعضای این مرکز همواره با زبان هنرشان به مسوولان معرفی شده‌اند.
اجرای ویژه برنامه خوش‌آمدگویی گروه نمایش عروسکی، بازدید از نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان و دف‌نوازی گروه سرود این مرکز در حضور مدیرعامل و هیات همراه وی از بخش‌های دیگر برنامه بازدید این مرکز بود.
هم‌چنین مدیرعامل و هیات همراه او در سفر دو روزه خود هم‌چنین نشستی را با نوجوانان عضو مراکز کرمانشاه برگزار و ضمن ایراد سخنانی در زمینه‌ی اهمیت حضور بچه‌ها در مراکز کانون و تاثیر آن در مهارت‌افزایی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام این مجموعه برای بچه‌ها در حوزه فن‌آوری‌های نوین به پرسش‌ها و درخواست‌های آن‌ها نیز پاسخ گفت.
 گشایش دو مرکز کانون، دیدار با استاندار، حضور در برنامه‌ی زنده تلویزیونی، بازدید از پروژه‌های در دست ساخت کانون کرمانشاه و مجتمع کانون زبان این استان از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان کرمانشاه در روزهای 29 و 30 اردیبهشت بود.