تخفیف ویژه کانون به دانش‌آموزان در نمایشگاه «ایران نوشت»

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر از تخفیف‌های ویژه‌ به دانش‌آموزان در نمایشگاه «ایران نوشت» داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جعفر عبدی گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان، مخاطبان و مشتریان اصلی ما در این نمایشگاه هستند.
او یادآور شد: کانون با هدف این‌که بتواند خدمات بهتری ارایه کند و محصولات‌ خود را به دست مخاطبان برساند، تخفیف‌های ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته‌ است.
وی یادآور شد: 9 عنوان نوشت‌افزار با طرح‌های جدید ایرانی‌اسلامی در نمایشگاه «ایران نوشت» به مخاطبان عرضه شده و طرح‌ دفاتری که در این نمایشگاه ارائه شده، شامل حکایت‌ها، محیط زیست، شعر، دارا و سارا و تصاویر روی جلد کتاب‌های پر مخاطب کانون است.
عبدی تصریح کرد: کیفیت نوشت‌افزارها نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و قیمت این محصولات نیز نسبت به سال قبل افزایش نداشته است.
مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون گفت: استقبال خانواده‌ها در سال‌های گذشته موجب دلگرمی ما و طراحان شد و این زمینه را مهیا ساخت تا بر اساس نیازهای کودکان و علاقه‌مندی آنان تصاویری را انتخاب کرده و در دستور کار خود قرار دهیم.
وی با اشاره به سنین کودکان و نوجوانان مخاطب محصولات کانون، افزود: سعی کردیم در ارایه این کالاها سلیقه دختران و پسران را از نظر روان‌شناسی رنگ‌ها و تصاویر در نظر بگیریم و محصولات نشاط‌آوری را تولید کنیم و تنوع محصولات را نیز مد نظر قرار دهیم.
عبدی با بیان این‌که شعار ما در تولید نوشت‌افزارها «پیوست فرهنگی با کیفیت بهتر» است، گفت: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و مسوولان سعی کردیم تا طرح‌های ایرانی و اسلامی، جایگزین نمادهای غربی شود.
نمایشگاه «ایران نوشت» از 2 تا 12 شهریور 95 در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا شده است.