حراست دیده‌بان مطمئن مدیریت سازمان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حراست خوب در سازمان‌ را به مثابه دیده‌بانی دانست که باعث ایجاد امنیت فیزیکی و روانی در میان کارکنان مجموعه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در نشست با کارشناسان دفتر مرکزی حراست کانون با بیان این مطلب گفت: حراست در سازمان‌های فرهنگی مانند کانون نیازمند ساز و کار ویژه‌ی است تا علاوه بر وظیفه ذاتی خود ضمن حراست از فرهنگ برای کارشناسان، مربیان و کودکان و نوجوانانی که در این مجموعه رفت و آمد می‌کنند نیز امنیت روانی ایجاد شود.
وی افزود اگر حراست به وظایف خود خوب عمل کند فضای فیزیکی و روانی سازمان، ایمن‌سازی و اعتماد عمومی تقویت می‌شود و در چنین فضایی نیروهای فکری، بهتر می‌توانند به فعالیت بپردازند.
مدیرعامل با اشاره به این‌که همواره از مشاوره‌های مجموعه حراست به عنوان پشتوانه مدیریتی استفاده می‌کنم یادآور شد: به خوبی از تمام تلاش‌هایی که در این مجموعه صورت می‌گیرد آگاهی دارم و قدردان تمامی کارکنان آن هستم اما اگر گاهی احساس می‌شود کم‌تر مجموعه دفتر مرکزی حراست کانون در معرض قدردانی های علنی قرار می‌گیرد به خاطر جنس فعالیت این مجموعه است.
در این نشست هم‌چنین محمد صالح مذنبی مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون نیز در سخنانی ضمن قدردانی از اعتماد و حمایت‌های مدیرعامل از این مجموعه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه کرد و در ادامه نیز کارشناسان مجموعه حراست به بیان دیدگاه‌ها، نقطه‌نظر‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.
بازدید از بخش‌های مختلف دفتر مرکزی حراست کانون و گفت‌وگو با کارکنان هر بخش از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بود که روز 26 بهمن صورت گرفت.