کودکان ایران زمین را با فعالیت‌های کانون مأنوس‌تر می‌کنیم

مدیرعامل کانون در آستانه سال 1396 در پیام نوروزی خود گفت که در سال پیش رو، همچون گذشته با عمقی بیشتر، عرصه‌ای پهناورتر و روندی پایدارتر، کودکان و نوجوانان ایران زمین را با خدمات و فعالیت‌های کانون مأنوس‌تر می‌کنیم.

مدیرعامل کانون در آستانه سال 1396 در پیام نوروزی خود گفت که در سال پیش رو، همچون گذشته با عمقی بیشتر، عرصه‌ای پهناورتر و روندی پایدارتر، کودکان و نوجوانان ایران زمین را با خدمات و فعالیت‌های کانون مأنوس‌تر می‌کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این پیام، ضمن تبریک و شادباش سال نو، و آرزوی پیوندی عمیق میان همه اعضای خانواده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار امیدواری کرده است که در سال آینده نیز، از آنچه تجربه کرده‌ایم، خرسند و راضی باشیم.
مدیرعامل کانون همچنین در ادامه این پیام نوشته است: خداوند را شاکرم که سالی دیگر، در کنار شما همکاران و مربیان، توفیق خدمت به کودکان و نوجوانان سرزمین‌مان را داشتیم و برگی دیگر به کارنامه‌ی 50 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزوده شد، برگی که همچون دیگر سال‌‌های فعالیت این نهاد، سرشار از فراز و نشیب‌ها، روزهای شاد و خاطره‌های شیرینی است که به یادگار از این سال نیز در خاطرات‌مان باقی خواهد ماند.
حاجیان‌زاده در بخش دیگری از این پیام آورده است: سال جدیدی که پیش روی ماست، سالی است که با رخداد فرخنده‌ای همچون میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آغاز می‌شود، و می‌توان با توسل به نام آن بانو آرزوی سالی درخشان، و سرشار از کامیابی و شادکامی داشت.
مدیرعامل کانون در پایان پیام نوروزی خود اظهار کرده است: به امید موفقیت و بهروزی هر چه بیشتر تمامی آنانی که دل‌شان برای کودکان و نوجوانان سرزمین‌مان می‌تپد و به آینده‌ای روشن برای آنان می‌اندیشند.

 

متن کامل پیام نوروزی مدیرعامل کانون به شرح زیر است:

... حول حالنا الی احسن‌الحال
 

خداوند را شاکرم که سالی دیگر، در کنار شما همکاران و مربیان، توفیق خدمت به کودکان و نوجوانان سرزمین‌مان را داشتیم و برگی دیگر به کارنامه‌ی 50 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزوده شد، برگی که همچون دیگر سال‌‌های فعالیت این نهاد، سرشار از فراز و نشیب‌ها، روزهای شاد و خاطره‌های شیرینی است که به یادگار از این سال نیز در خاطرات‌مان باقی خواهد ماند.
سال جدیدی که پیش روی ماست، سالی است که با رخداد فرخنده‌ای همچون میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آغاز می‌شود، و می‌توان با توسل به نام آن بانو آرزوی سالی درخشان، و سرشار از کامیابی و شادکامی داشت.
ضمن تبریک و شادباش سال نو، و آرزوی پیوندی عمیق میان همه اعضای خانواده کانون، امیدوارم در سال پیش رو نیز، همچون گذشته، با عمقی بیشتر، عرصه‌ای پهناورتر و روندی پایدارتر کودکان و نوجوانان ایران زمین را با خدمات و فعالیت‌های کانون مأنوس‌تر کنیم و در پایان سال آینده نیز، از آنچه تجربه کرده‌ایم، خرسند و راضی باشیم.
به امید موفقیت و بهروزی هر چه بیشتر تمامی آنانی که دل‌شان برای کودکان و نوجوانان سرزمین‌مان می‌تپد و به آینده‌ای روشن برای آنان می‌اندیشند.

علیرضا حاجیان‌زاده
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان