کد خبر: 267805
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
سفر مدیرعامل کانون به دیار دلیران تنگستان

مدیرعامل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان در سفر به استان بوشهر از برخی مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون بازدید و با کارشناسان، مربیان، کارکنان و نوجوانان عضو این مراکز دیدار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این سفر دو روزه که طی روزهای 30 و 31 فروردین 96 صورت گرفت. ابتدا به دیدار مصطفی سالاری استاندار بوشهر رفت و در زمینه همکاری بیشتر مسوولان استانی برای توسعه مسایل فرهنگی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان با وی به بحث و گفت‌گو پرداخت.
حاجیان‌زاده همچنین در این سفر، نشستی را با کارشناسان، مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار کرد و پای صحبت‌های‌ آن‌ها نشست و از نزدیک با حاضران در نشست به گفت‌و‌گو در زمینه‌ی برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز و ستاد استان پرداخت و در ادامه به پرسش‌های‌شان پاسخ گفت.
مدیرعامل هم‌چنین در این دیدار در زمینه چگونگی سامان بخشیدن به نظام استخدامی در سطوح مختلف سازمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس چشم‌انداز 10 ساله به ایراد سخنرانی پرداخت.
زهره عالی‌نسب مدیرکل کانون استان بوشهر نیز در این نشست و پیش از سخنان مدیرعامل گزارشی از شرایط موجود کانون این استان و برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در این اداره‌کل ارایه کرد.
حاجیان‌زاده در ادامه برنامه‌های روز نخست سفر خود، عصر روز 30 فروردین 1396 در مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 کانون بوشهر نیز نشستی را با اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری شهرهای مختلف این استان برگزار کرد و ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع آن‌ها صحبت‌ها، نقطه‌نظرها و پیشنهادهای نوجوانان را شنید و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ گفت.
بازدید از مرکز کانون زبان ایران، فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون و دیدار و گفت‌وگو با مسوولان این مراکز از دیگر برنامه‌های اولین روز سفر مدیرعامل به بوشهر بود.
وی هم چنین در آخرین برنامه روز اول سفر خود به استان بوشهر در برنامه‌ی زنده تلویزیونی شبکه استانی بوشهر با عنوان «شونشینی» حضور یافت و به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرداخت.
مدیرعامل هم‌چنین در دومین روز سفر خود ابتدا برای بازدید از فعالیت کتاب‌خانه سیار روستایی منطقه دشتستان به روستای گِزبلند از توابع شهرستان برازجان رفت و از نزدیک شاهد فعالیت و حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های این کتاب‌خانه بود که با استقبال خوبی از سوی مسوولان این منطقه نیز روبه رو شد.
بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری ثابت کانون در شهرستان‌های برازجان و بندر گناوه و حضور در میان کودکان و نوجوانان مشتاق بخش پایانی سفر دو روزه مدیرعامل و هیات همراه وی از استان بوشهر بود.
استقبال خوب و حمایت مسوولان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرهای برازجان، گناوه و روستای گزبلند از فعالیت‌های فرهنگی کانون در این منطقه از نکات قابل توجه این بخش از سفر مدیرعامل به استان بوشهر بود.
گفتنی‌است مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، محسن حموله دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی و علی‌اصغر باقرزاده مدیرکل آموزش و پژوهش کانون در این سفر مدیرعامل را همراهی کردند.