عرضه نوشت‌افزارهای کانون در بیش از  2هزار نمایشگاه سراسر کشور

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ارایه نوشت‌افزارهای این مجموعه در بیش از دوهزار نمایشگاه عرضه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جعفر عبدی با اعلام این خبر گفت: کانون با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی در میان کودکان و نوجوانان در سال‌های اخیر اقدام به تولید نوشت‌افزارها و دفترهایی با نمادهای ایرانی اسلامی کرده است.
وی افزود در ادامه این طرح امسال نیز 40 عنوان دفتر با شمارگان 500هزار نسخه با طراحی‌های جدید تولید شده و در بیش از 200 فروشگاه‌ عرضه‌ی محصولات کانون و نزدیک به 2هزار نمایشگاه‌ در مدارس و سازمان‌های مختلف در سراسر کشور در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
عبدی هم‌چنین یادآور شد این نوشت‌افزارها در پنجمین سال پیاپی و با کیفیت مناسبی تولید و به گونه‌ای قیمت‌گذاری شده است تا تمامی اقشار جامعه بتوانند آن را خریداری کنند.
وی هم‌چنین از برپایی نمایشگاهی با حضور سایر تولید کنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی – اسلامی طی روزها 14 تا 31 شهریور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی نوشت‌افزارهای جدید کانون به همراه تولیدات سال‌های گذشته این مجموعه در این نمایشگاه نیز عرضه خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون آمادگی دارد در تمامی شهرهای کشور که از امکانات نمایشگاهی برخوردارند نوشت‌افزارها و دیگر محصولات این مجموعه را عرضه کند.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 10 شب به پنجمین جشنواره و نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی‌اسلامی مراجعه کنند.