کد خبر: 240816
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
بازدید 1714
همکاران کانون البرز به استقبال سال جدید رفتند

همکاران کانون البرز با برپایی نشست صمیمانه ای به استقبال سال جدید رفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،روز سه شنبه 26 اسفند ماه ،نشست پایانی سال 93 با حضور همکاران کانون پرورش فکری و کانون زبان استان از ساعت 9 الی 11 در سالن همایش های مجتمع کرج برگزار شد.   
علی رضا جلالی،مدیر کل کانون البرز در بخشی از این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به همکاران کانون و کانون زبان ایران با اشاره به بخش هایی از سخنان امام علی(ع) در نهج البلاغه گفت دنیا چیزی به انسان نمی دهد مگر آن که در مقابلش چیزی را بگیرد و ادامه داد:
انسان ها باید سعی کنند باورهایشان را نسبت به نیک و بد بر اساس اصول مشخص کنند وبدانند آیا آن چه را که در باورشان خوب می پنداشته اند واقعا خوب است یا خیر و بالعکس .
وی با اشاره به نمونه هایی از باورهای غلط جامعه در مسایل تربیتی گفت ما نباید تصور کنیم آن چه نفع ما در آن است خوب و آن چه نفع ما در آن نیست بد است چرا که اگر این چنین تصور کنیم،گاهی تمام عمر را برای رسیدن به هدفی که اصلا به صلاحمان نیست تلاش می کنیم و پس از رسیدن به آن متوجه خواهیم شد که آن چه ما به عنوان دریا تصور کرده بودیم،تنها سرابی بوده و بس.
وی در تشریح فعالیت های سال بعد کانون البرز نیز گفت :
در سال بعد تصمیم داریم علاه بر برنامه های جاری و کشوری مراکز،برنامه هایی را نیز بر مبنای علایق و توانمندی های مربیان در مراکز اجرا کنیم و لازمه حضور موفق همکاران در این دست برنامه ها،علاقه آن ها به فعالیت و پی گیری شان در گذراندن دوره های آموزشی لازم است و ما نیز در حد توان کمک خواهیم کرد تا فعالیت هایی نظیر انیمیشن،فیلم سازی و عکاسی که تاکنون در مراکز استان،مغفول مانده اند،به جریان بیفتند و بتوانیم از طریق آموزش این فعالیت ها لحظات خوب و شادی را در مراکز و برای همکاران و اعضا رقم بزنیم.
مدیر کل کانون در پایان سخنانش،ضمن تجلیل از فعالیت های خوب همکاران در سال 93 گفت
همه همکاران باید سعی کنند در سال 94 بسیار پر فایده تر باشند و بیش از پیش بخواهند که به دیگران خیر برسانند و در رساندن خیر نفع خودشان را در نظر نگیرند.
لازم به توضیح است در این مراسم که با حضور مدیر کل ،معاونین ،ریاست کانون زبان و جمعی ازکارشناسان، مسوولان و مربیان   و همکاران ستادی کانون و کانون زبان اجرا شد ،فعالیت های متنوع دیگری نظیر پخش کلیپ عیدانه ،تجلیل از دو نفر از همکاران که از کانون خارج شده اندو تجلیل از برخی همکاران اجرا شد .