کد خبر: 242807
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
بازدید 1471
جلسه توجیهی مربیان هنری ویژه کلاس های ترم تابستان برگزار شد

مربیان هنری عادی و شهریه ای مراکز کانون در اولین نشست توجیهی ویژه فعالیت های ترم تابستان شرکت کردند <BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،این نشست صبح روز سه شنبه 19 خرداد 94 در محل کتابخانه نوجوان مرکز مجتمع برگزار شد .
علی رضا جلالی،مدیر کل کانون استان در سخنانی در این نشست ضمن لزوم توجه بیشتر مربیان به محیط پیرامونشان و بیان دغدغه های مربیان هنری شهریه ای و پاره وقت گفتبا توجه به این که ذائقه ی بچه ها متفاوت است،فعالیت های متنوعی در نظر گرفته شده اند و به تمام کارهایی که در شأن کانون بوده است،پرداخته ایم تا پاسخ گوی نیاز کودکان ونوجوانان باشیم .
وی هم چنین از مربیان هنری خواست که برای کارشان شیوه نامه های مدون داشته باشند و بتوانند برای مسوولین و خانواده ها توضیح دهند که فرزندانشان پس از گذراندن ترم مورد نظر،به چه جایگاهی خواهند رسید .
سید بهزاد ابوالقاسم حسینی،کارشناس هنری استان،هدف از برگزاری این نشست را صحبت پیرامون مسائل مهمی دانست که مربیان هنری در طی برگزاری ترم با آن مواجه می شوند.
حسینی گفت در این نشست در خصوص نقش مطالعه در تعلیم هنر به اعضا و تأثیر آن بر ذهنیت سازی در اعضا برای خلق اثر با توجه به موضوع مورد نظر،رعایت قواعد و نظم و انضباط کاری ،شیوه ی نگه داری وسایل و ملزومات توسط خود مربیان و اعضا ،روش های تعلیم و تربیت اعضا در کلاس های هنری ،شرکت فعال مربیان هنری در فراخوان های استانی ،کشوری و بین المللیو به طور ویژه در فراخوان های رضوی و بررسی شیوه های آموزش از نکات مهم مطرح شده در این نشست بود.
حسینی هم چنین افزود :
در پایان این نشست از مربیان هنری خواسته شد که شیوه نامه های مربوط به اداره کلاس های خود را در قالب طرح درس های تفکیک شده برای هر جلسه تنظیم و در اسرع وقت به واخد هنری ارسال کنند.
لازم به توضیح است فرزانه عطار صحراگرد،کارشناس فعالیت های ویژه نیز در ابتدای این نشست  که با حضور مدیر کل،معاون فرهنگی ،کارشناس و مربیان هنری استان برگزار شد،توضیحات مربوط به فعالیت های هنری مراکز و جشنواره های رضوی را به مربیان ارایه داد .
گفتنی است امسال در کانون البرز کلاس های ویژه ای نظیر انیمیشن و موسیقی ویژه در کنار سایر فعالیت ها قرار گرفته است و از اول تیر ماه پذیرای کودکان ونوجوانان علاقه مند خواهد بود.