کد خبر: 243510
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
بازدید 1022
جشن شروع فعالیت های تابستان در مرکز مجتمع کرج برگزار شد

<BR> در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) جشن شروع فعالیت های تابستان مرکز مجتمع کرج با حضور اعضا و والدین برگزار شد.<BR>

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،در این جشن که عصر روز چهارشنبه 10 تیر 94 در سالن همایش های این مرکز پذیرای میهمانان بود،برنامه های مختلفی توسط اعضا و برای آن ها اجرا شد.
تلاوت قرآن ،اجرای سرود ملی ،اجرای سرود های مختلف توسط اعضا گروه سرود دختر کتابخانه کودک،نوازندگی توسط گروه موسیقی مرکز،قصه گویی توسط اعضا  و معرفی کلاس های ویژه تابستان به خانواده ها و اعضا از جمله این فعالیت ها بود.
میترا فرهادیان مسئول مرکز مجتمع هدف از برگزاری این جشن را آشنایی بیشتر اعضا و خانواده های آنان با فعالیت های کانون به ویژه فعالیت های جدیدی که برای تابستان امسال تدارک دیده شده اند نظیر کلاس های تخصصی موسیقی و انیمیشن عنوان کرد و افزود: از ابتدای حضور اعضا در فعالیت های تابستان مرکز با مشارکت خود آن ها فعالیت هایی تدارک دیده شده بود که در حضور والدینشان اجرا شد.
لازم به ذکر است که معاون فرهنگی کانون استان و کارشناسان نیز در برنامه حضور داشتند و مراسم تجلیل از اعضا کلاس موسیقی با حضور آنان انجام شد .