کد خبر: 259585
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
بازدید 1342
همدان میزبان اعضا فعال البرز

جمعی از اعضا فعال دخترمراکز کانون البرز، در اردوی فرا استانی همدان شرکت کرده و با طبیعت، تاریخ و فرهنگ این استان آشنا می شوند.<BR>

            به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، روز سه شنبه 16 شهریور ماه 95، جمعی از اعضا ، مربیان و همکاران کانون البرز، عازم ((همدان)) خواهند شد تا ضمن برگزاری یک اردوی فرهنگی، تربیتی هر چه بیشتر با طبیعت و آداب و رسوم و فرهنگ این استان آشنا شوند.
طاهره گرمسیری، کارشناس فرهنگی استان، ضمن اعلام این خبر افزود :
با توجه به اعلام موضوع محیط زیست و اهمیت این موضوع در اردوهای سال 95، پیام اردو استان البرز((جاری شویم، چون رود )) خواهد بود، وی هم چنین افزود: 50 نفر از اعضا فعال دختر  مراکز استان ، برای این اردو انتخاب شده اند.
گرمسیری در تشریح اهداف اردو نیز گفت غیر از آشنایی اعضا با طبیعت و راه کارهای حفظ منابع طبیعی ، اردو فرصتی است تا نوجوانان با مهارت های زندگی و مولفه های هوش هیجانی بیشتر آشنا شده و با بهره گیری از توانمندی های خاص خود و دریافت آموزش های مورد نیاز، تجربه های بسیار خوبی را برای زندگی فردی و اجتماعی شان در حال و آینده کسب کنند.
کارشناس فرهنگی استان البرز، همچنین از برگزاری جلسات متعدد ویژه با مدیر کل ،معاونین و کارشناسان،صدور ابلاغ برای همکاران ،بیان شرح وظایف افرادو تنظیم دقیق برنامه ها، به عنوان امور مهم  قبل از برگزاری اردو نام برد.
گفتنی است که این اردو در روزهای 16 تا 19 در اردوگاه ایثار شهر همدان برگزار خواهد شد و علاوه بر بازدید اعضا از بناهای تاریخی و مکان های گردشگری این استان، فعالیت های جذاب فرهنگی،هنری و ادبی نیز برای داخل اردوگاه تدارک دیده شده است..