شورای فرهنگی نقشه راه فعالیت ها را مشخص کند

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، محمود مروج، مدیر کل کانون البرز، در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تمام همکارانی که در اجرای جشنواره قصه گویی در سطح استان و حضور قصه گویان در مرحله نهایی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی، نقش داشته اند،کسب سه مقام سوم توسط قصه گویان بخش بین الملل، مادربزرگ، پدر بزرگ ها و رضوی استان را تبریک و فعالیت قصه گویی در استان البرز را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که بتوان از این ظرفیت مناسب جهت ایجاد بستر فرهنگی در خانواده ها نهایت بهره را برد .
وی هم چنین بر لزوم برگزاری جلسات ویژه درزمینه بررسی فعالیت ها و نقد آن ها تاکید کردو گفت :
باید با برگزاری این جلسات و  استفاده از نقطه نظرات همکاران ، نقشه راه آینده قصه گویی در استان را ترسیم کنیم و افزود: شورای فرهنگی به عنوان یک شورای بالا دستی در استان باید نقشه راه  تمام فعالیت ها را مشخص کند.
ایشان هم چنین بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های نهاد ها و سازمان های دیگر تاکید و مشارکت در طرح ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی و توجه به مناطق حاشیه نشین استان را از برنامه هایی خواند که باید توسط همکاران، مورد توجه قرار گیرد.
مروج هم چنین توجه به توسعه مراکز کانون در استان و استفاده از ظرفیت های موجود بلا استفاده را از اولویت های صحبت با مسوولین استان عنوان کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم که از مکان هایی که قابلیت تبدیل به مراکز کانون را دارند، استفاده کنیم .
مدیر کل کانون البرز در بخش دیگر از سخنانش به ضرورت توجه به ارسال مطالب ارزشمند و کاربردی برای پایگاه جامع کودک در کانون اشاره کرد و گفت :
امیدوارم که همکاران کانون البرز تجربیات سازنده شان در عرصه های مختلف را با سایر همکاران و علاقه مندان به اشتراک بگذارند.
بخش بعدی جلسه شورای فرهنگی به بررسی وضعیت نمایش و نمایش عروسکی و نمایش فیلم ها ی کانون اختصاص داشت که پس از توضیح مختصر امیر جهان پور ، کارشناس این بخش، همکاران نقطه نظراتشان را در خصوص روال جذب و اجرای نمایش ها ، محتوای نمایش های مورد تایید کانون و راه کارهای جذب اعضا و دانش آموزان، مطرح کردند.
گفتنی است این جلسه صبح روز دوشنبه 2 اسفند 95 با حضور مدیر کل ، معاونین و کارشناسان در دفتر مدیر کل کانون البرز برگزار شد .