کد خبر: 271240
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
بازدید 1620
تجلیل از نماز یاوران کانون البرز

در مراسم ویژه ای از خادمان نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، در مراسمی از خادمان و برپادارندگان نماز در این سازمان ، تجلیل شد .
محمود مروج، مدیر کل کانون البرز در این مراسم، ضمن تشکر از تمامی همکارانی که در هر جایگاهی، به نحوی در ترویج نماز نقش داشته اند، به ویژه همکاران شاغل در مراکز فرهنگی ، هنری که نقش اصلی بیان مفاهیم این چنینی برای اعضا را بر عهده دارند،  به نقش مهم داشتن اخلاص در انجام این فریضه الهی اشاره کرد وگفت : به طور یقین صبر و اخلاصی که در بانیان  اجتماعات و گروه های کوچک وجود دارد، سبب جذب سایرین و گستردگی این فضای معنوی خواهد شد و ادامه داد : همه ما باید در جهت تشویق یکدیگر به نماز به عنوان یکی از واجبات دینی مهم ، با حوصله و گشاده رو و کوشا باشیم .
ایشان هم چنین افزود : امیدوارم برکت تلاش های همکاران عزیز در زمینه این امور مهم ،سبب گشایش در کار و زندگی شان باشد .
قبل از سخنان مدیر کل ، مجتبی یعقوبی ، مسوول حراست کانون البرز، در سخنانی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، نماز ، زکات و امر به معروف و نهی از منکر را دارای جایگاه خاصی در دین ما خوانده و ادامه داد: برپا کردن نماز از آن جهت دارای اهمیت است که سایرین نیز به انجام این فریضه مهم الهی ترغیب خواهند شد .
وی همچنین از نماز به عنوان کلید رفع مشکلات و گره گشای زندگی یاد کرد و به بیان روایاتی در خصوص نماز جماعت و اثرات سازنده آن پرداخت و جایگاه نماز را در کانون از آن جهت که می تواند الگویی برای مخاطبان باشد ، مهم خواند .
در بخش پایانی این مراسم و نشست صمیمانه که بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه اداره کل کانون استان البرز برگزارشد،  از مجتبی یعقوبی، میر حسن عباسیان، افضل میرزایی ، شمس الله ناصری ، مصلحت خرم خیر آباد، حسن منیری، علی قربانی ،فرزانه عطار صحراگرد و بنفشه مراد حاصل به عنوان نماز یاوران وخادمان نماز کانون استان، با اهدا لوح تقدیر   و هدیه تجلیل شد .