کودکان با سارا و دارا عکس سلفی می‌گیرند

نسل سوم عروسک‌های دارا و سارا هم‌زمان با افتتاح اولین جشنواره‌ و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی در تهران رونمایی می‌شود و بچه‌ها با نمونه‌های بزرگ‌تر این عروسک‌ها «عکس سلفی» می‌گیرند.

اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون اعلام کرد که روز دوشنبه 12 مرداد، همزمان با آیین افتتاح اولین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی، دارا و سارای جدید نیز با تفاوت‌های عمده در کیفیت و شکل، رونمایی می‌شوند.
عروسک‌های نسل سوم دارا و سارا، در غرفه‌ای ویژه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، درحالی‌که لباس‌های محلی اقوام ایرانی را بر تن دارند و هرکدام نماینده‌ی بخشی از این سرزمین خواهند بود.
در ساخت این عروسک‌های جدید، تغییراتی صورت گرفته که حرکت مفاصل آرنج و زانو، از مهم‌ترین تفاوت‌های نسل جدید با عروسک‌های پیشین است.
بر همین اساس، در ساخت این سری، از بهترین مواد اروپایی استفاده شده است و حتی در شکل و جنس چشم عروسک نیز تغییرهایی حاصل شده است.
بر همین اساس، روز دوشنبه مجموعه‌ی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب با حضور بیش از 80 شرکت تولیدی اسباب‌بازی و 30 طراح، در کنار سمینارهای تخصصی، غرفه‌ای را نیز به این دو عروسک اختصاص می‌دهد تا بچه‌های بازدیدکننده با عروسک‌های محبوب خود عکس سلفی بگیرند.