کارگاه پرورش مهارت‌های اجتماعی درکانون آستانه اشرفیه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستانه اشرفیه استان گیلان کارگاه آموزشی«پرورش مهارت‌های اجتماعی»را با‌ همراهی اداره بهزیستی این شهرستان برگزار‌ کرد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه آموزشی به‌منظور ارتقای سطح آگاهی‌های کودکان و نوجوانان و در راستای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی و به ‌مرحله‌ی اجرا گذاشته ‌شد.
بنابراین گزارش طی برگزاری این کارگاه آموزشی که با همراهی مربیان کانون و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان آستانه اشرفیه‌ صورت پذیرفت، کودکان و نوجوانان با مهارت‌‌هایی در زمینه‌ی پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی آشنا ‌شدند.
بر همین اساس مهدیه گلشاهی، کارشناس اداره بهزیستی ضمن ارایه‌ی آموزش‌هایی در ارتباط با تقویت مهارت‌های اجتماعی بر ضرورت نه‌گفتن به خواسته‌های نادرست و آگاهی هوشمندانه نسبت به مسایل اجتماعی تاکید ‌کرد.
وی هم‌چنین پیروی از‌سیره‌ی عملی معصومین‌(ع) و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی را بهترین شیوه در ساختن آینده‌ای روشن عنوان‌ کرد.
کارشناس اداره‌ی بهزیستی با بیان این‌که بهره‌گیری از راهنمایی‌های والدین، اولیا و مربیان کانون می‌تواند سازنده ‌و راه‌گشا باشد، به‌ کودکان و نوجوانان توصیه‌ کرد در دوست‌یابی و انتخاب الگو‌های مناسب دقت لازم را داشته‌ باشند.
در پایان این برنامه کودکان و نوجوانان در نشست پرسش و پاسخ‌ شرکت‌ کردند و با حضور در کارگاه نقاشی، فرداهای روشن را به تصویر ‌کشیدند.