مدیرعامل کانون از جشنواره پویانمایی تهران بازدید کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران بازدید و با حاضران بخش‌های مختلف این رویداد، گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سومین روز از دهمین جشنواره بین‌المللی جشنواره پویانمایی تهران در حالی سپری شد که علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن حضور در کانون از بخش‌های مختلف این جشنواره بازدید کرد.
حاجیان‌زاده به نمایشگاه سبک بصری و طراحی مفهومی برای انیمیشن که از بخش‌های جنبی جشنواره پویانمایی محسوب می‌شود، رفت و  از آثار نقاشی و کاریکاتور آنجا دیدن کرد.
او همچنین از نمایشگاه عکس غروب پلاسکو که تصاویری از این فاجعه بزرگ گردآوری شده بود، بازدید کرد.
مدیرعامل کانون، در این بازدید از پنجمین بازار فیلم پویانمایی دیدن کرد، آثار و نوآوری‌های هر یک از انیمیشن‌سازان را از نزدیک دید و درباره نحوه ساخت این آثار با اینماتورها گفت‌وگو کرد.
در این میان،‌ غرفه مربوط به دانشگاه سوره از یک نوآوری سه بعدی رونمایی کرد که مدیرعامل کانون و هئیت همراه‌اش، به تماشای این نوآوری ایستادند و با گرفتن عکس یادگاری، بازدید این دوره از جشنواره پویانمایی را به اتمام رساندند.
حاجیان‌زاده در ادامه در نشست بررسی فیلم سینمایی «رهایی از بهشت» که در حاشیه این جشنواره برگزار شد، حضور یافت.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد و تا 19 اسفند ادامه دارد.