قول شهرداری سرایان به کانون برای اهدای زمین

شهردار سرایان در استان خراسان جنوبی قول مساعد داد قطعه زمینی را به منظور راه‌اندازی دومین مرکز فرهنگی هنری این شهرستان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدیه کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم توکلی در دیدار با طاهره حمیدی مدیرکل کانون استان خراسان جنوبی گفت : توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان و فراهم کردن شرایط برای حضور فعال، پویا و با نشاط آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی از وظایف مسوولان است.
توکلی اضافه کرد: ارایه خدمات فرهنگی‌هنری در کانون با دیگر نهادها و سازمان‌هایی که برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند بسیار متفاوت است و به اعتقاد من، باید به این مجموعه توجه ویژه داشت.
شهردار سرایان در ادامه یادآور شد: آمادگی لازم را برای اعطای یک قطعه زمین به منظور احداث دومین مرکز فرهنگی هنری ثابت در این شهرستان دارد تا بچه‌های بیشتری تحت پوشش خدمات ارزشمند کانون قرار گیرند.
وی هم‌چنین برای به‌سازی و ایجاد فضای سبز محوطه کانون سرایان نیز قول مساعدت و همکاری داد.
اولین مرکز فرهنگی هنری ثابت در شهرستان سرایان بهمن 1390 مورد بهره برداری قرار گرفته است.
مدیرکل کانون استان خراسان‌جنوبی نیز پیش از سخنان شهردار سرایان گفت: در پیشرفت یک شهر نمی‌توان نقش شهروندان را بی‌تأثیر دانست .
حمیدی با بیان این‌که بیشتر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون با ترویج فرهنگ شهروندی در ارتباط است، گفت: کودکان و نوجوانان این شهرستان طی سال‌های گذشته به همه‌ی مسوولان ثابت کرده‌اند که کتاب‌خوان‌ترین بچه‌های این استان هستند و نام‌شان همواره در ردیف کتاب‌خوانان برتر قرار دارد.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی تصریح کرد: موفقیت‌های کودکان و نوجوانان سرایان در عرصه‌های بین‌المللی، کشوری و استانی وظیفه‌ی سنگین‌تری را بر دوش ما قرار داد، تا برای گسترش کتاب‌خانه‌های ثابت و سیار کانون در این شهرستان تلاش کنیم.
 حمیدی در ادامه سفر خود به شهرستان سرایان از مرکز فرهنگی هنری کانون نیز بازدید کرد و با گفت‌وگو با همکاران این مرکز از نزدیک در جریان فعالیت‌های کانون در این شهرستان قرار گرفت.