کد خبر: 210439
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
بازدید 2006
نوجوانان خوزستانی به اردوی منطقه‌ای یاسوج می‌روند

اعضای فعال نوجوانان دختر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به اردوی منطقه‌ای سی سخت یاسوج می‌روند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، 33 دختر نوجوان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در اردوی منطقه‌ی سه کشور که با حضور نوجوانان استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت یاسوج برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند.

اعضای شرکت کننده خوزستانی به همراه 3 مربی کانون از مراکز اهواز، بهبهان و رامهرمز، صبح روز 12 شهریور ماه به این اردو اعزام خواهند شد و در 4 روز حضور خود زندگی دور از خانه را تجربه خواهند کرد.

فعالیت‌های اردوی امسال با شعار «عصر انتظار» اجرا می‌شود و این اردو بچه‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و به‌کارگیری روش‌های غیر مستقیم، با ویژگی‌های انسان «عصر انتظار»، «سبک زندگی عصر انتظار» و «دین مداری» آشنا می‌شوند.

ایجاد فضایی با نشاط به منظور تقویت حس زیبایی شناسی، آشنایی با مهارت‌های زندگی با بهره گیری از آداب و احکام اسلامی، تقویت حس مسوولیت پذیری و تقویت همدلی و همکاری گروهی با زندگی در دل طبیعت اهداف دیگر برگزاری این اردوی چهار روزه عنوان شده است.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.