بازدید مدیر کانون خراسان جنوبی از برنامه های هفته کتاب در سرایان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری سرایان از نزدیک در جریان روند برنامه‌های اجرایی هفته کتاب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی با سفر به شهرستان سرایان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری سرایان طی گفتگو با اعظم نجف زاده در جریان برنامه‌های هفته کتاب این شهرستان قرار گرفت.
مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری سرایان توضیح داد: بچه‌های سرایان امسال هفته کتاب را، در خانه مهربانی به نام کانون که از دهه فجر سال گذشته صاحب آن شده‌اند برای نخستین بار تجربه و برنامه‌های متنوعی را به منظور گرامی‌داشت هفته کتاب اجرا می کنند.
 نجف زاده ادامه داد: معرفی کتاب‌های پرخواننده و کتاب‌ها کم خواننده، جمع آوری  و خوشنویسی جملات زیبا پیرامون کتاب، معرفی کتاب چهارده قصه آسمانی و جوهای عاقل توسط اعضای کتاب‌خوان در دبستان دانش، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی،  دیدار با فرماندارو اهدای جوایز به 16 نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی فصل بهار و اعضای کتاب‌خوان  توسط فرماندار شهرستان سرایان از جمله برنامه‌های هفته کتاب می باشد.
وی یادآورشد: مردی که زیاد نمی دانست، گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی و جزیره بی تربیتها کتاب های پرخواننده مرکز فرهنگی هنری سرایان طی یک سال گذشته می باشد.
مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری سرایان خاطر نشان کرد: کافه کتاب یکی از برنامه هایی بود که با استقبال 65 نفراز اعضا روبرو شد و اعضا در "کافه کتاب" ساعتی را فقط به مطالعه کتاب اختصاص دادند و در پایان خلاصه‌ای از کتاب را برای اعضا بیان کرده و در مسابقه "نامه ی من به کتابم "شرکت کردند. آنها  ضمن نوشتن نامه خاطرات خود را از خرید کتاب قرائت کردند.
عبدالرضا صمدی در این بازدید بر اجرای برنامه‌های با محتوای عمیق برای کودکان و نوجوانان تأکید کرد.
در این بازدید که با حضور کارشناس ادبی و هنری انجام شد ویدا بزّی کارشناس آفرینش های ادبی و محدثه تقدیری کارشناس هنری استان وضعیت برگزاری این کلاس‌ها را بررسی و به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.