آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به کودکان و نوجوانان توجه داشت

خاطره‌ی حضور آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و دیدار و گفت‌وگوهایش با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هنوز در ذهن بسیاری مانده است.

در پی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور پیامی مصیبت درگذشت آن یار سفر کرده‌ی ایران و انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهوری اسلامی، خانواده‌ی گرامی وی و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
علیرضا حاجیان‌زاده در این پیام با بیان این‌که او عمر پر برکت خود را، به تلاش برای پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های خطیر در اداره‌ی کشور و دفاع مقدس اختصاص داده بود یادآور شده آن مرحوم در کنار این‌ مسئولیت‌ها توجه به کودکان و نوجوانان را از یاد نمی‌برد و خاطره‌ی حضورش در کانون و در بین بچه‌ها در ذهن‌ها مانده است.
وی در ابتدای این پیام آورده است از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بزرگمرد میدان علم و عمل و یار دیرین حضرت امام رضوان‌الله علیه و مقام معظم رهبری مد‌ظله‌العالی یاد کرده است که میهن در سوگ او نشسته است.
توسعه مراکز کانون در سال‌های پس از دفاع مقدس و در دوران ریاست‌جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شتاب گرفت.

متن کامل پیام تسلیت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

میهن عزیزمان در سوگ درگذشت بزرگمرد میدان علم و عمل، یار دیرین حضرت امام رضوان‌الله علیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نشسته است. او که عمر پر برکت خود را، به تلاش برای پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های خطیر در اداره‌ی کشور و دفاع مقدس اختصاص داده بود، در کنار آن‌ مسئولیت‌ها، توجه به کودکان و نوجوانان را از یاد نمی‌برد. خاطره‌ی حضور او و دیدار و گفت‌وگویش با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هنوز در ذهن بسیاری مانده است. به سهم خود، درگذشت آن یار سفر کرده‌ی ایران و انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهوری اسلامی، خانواده‌ی گرامی ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

                                                                                                 علیرضا حاجیان‌زاده
                                                                        مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان