انعکاس خبرهای رسمی کانون پرورش فکری در کانال تلگرامی

کانال خبری تلگرامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرده است تا خانواده‌ها و خبرنگاران رسانه‌های جمعی کشور بیشتر در جریان رویدادهای این نهاد باسابقه قرار بگیرند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کانال با عنوان رسانه خبری کانون و با نشانی telegram.me/kanoonparvareshpr  هر روز گزیده‌ای از تازه‌ترین خبرهای کانون، برنامه‌ها و جشنواره‌های در حال برگزاری و آینده، گفت‌و‌گوها و مصاحبه‌های چهره‌های شاخص عرصه هنر و ادبیات کودک و نوجوان، همچنین تصاویری از فعالیت‌های مراکز کانون سراسر کشور را بازتاب می‌دهد.
خبرهای سه رویداد بزرگ پیش‌روی کانون تا پایان سال یعنی جشن‌های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان نیز در پایگاه‌های خبری کانون و این رسانه‌ی تلگرامی در حال انعکاس است.
معرفی تازه‌ترین کتاب‌ها و تولیدات کانون در پنجاهمین سال تاسیس آن از جمله مواردی است که در این کانال خبری به اطلاع اعضای این رسانه می‌رسد.
در عین حال امکان عضویت در این کانال تلگرامی از طریق تمامی خبرهای پایگاه رسمی خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir با طراحی یک نوار گرافیکی فراهم شده است.
به‌روزرسانی این کانال خبری برعهده اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
پایگاه خبری رسمی و برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی دیگر کانون منبع اصلی این خبرهاست.