معرفی داوران سه بخش جشنواره اسباب‌بازی کانون

داوران سه بخش سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناخته شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی در حالی برگزار خواهد شد که آثار رسیده به این جشنواره در بخش‌های «اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی»، «ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال 1395» و «ارزیابی اسباب‌بازی‌های مجوز تولیدی در سال 1395» به داوری گذاشته خواهند شد.
بر اساس این خبر، محمدعلی شامانی نویسنده، شاعر، روزنامه‌نگار و مشاور عالی مدیرعامل کانون، محسن حموله رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر تولید، توزیع و واردات اسباب‌بازی، حسین علیجانی نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون و لیلا کفاش‌زاده عضو و نماینده سازمان میراث فرهنگی در کمیته رشد و تکامل همه جانبه کودک (ECD)اسامی تعدادی از داوران جشنواره اسباب‌بازی به شمار می‌رود.
در عین حال، مصطفی میرفندرسکی عضو هیئت مدیره‌ی انجمن مدرسان طراحی صنعتی ایران، مدرس دانشگاه و پژوهش‌گر، حامد تأمّلی پژوهش‌گر، طراح و تولیدکننده اسباب‌بازی، امیرحسن سلام‌زاده سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازند‌ه‌ی کانون و محمدحسین فرجو دبیر سابق شورای نظارت بر اسباب‌بازی، دیگر داوران سومین جشنواره اسباب‌بازی هستند.
گفتنی است سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 24 تا 28 مرداد 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها است.