کد خبر: 245960
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
بازدید 2692
مسابقه تلفیقی اعضا در مرکز20

مرکز 20 کانون استان تهران امروز سه‌شنبه (10شهریور) مسابقه تلفیقی را بین اعضای عادی و با نیازویژه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، در این مسابقه اعضا در سه بخش «سفال»، «نقاشی» و «خوشنویسی» مسابقه دادند. موضوع مسابقه نیز «شکرگزاری» و موضوع آزاد بود.
 
 گفتنی است، این مسابقه به صورت تلفیقی و با حضور اعضای عادی با نیاز ویژه (نابینا، ناشنوا و معلول جسمی) برگزار شد.
اعضا در کارگاه‌ها شرکت کردند و با هدایت مربیان مسابقه آغاز شد.
 
در یک بخش اعضا به صورت ترکیبی سفال و خط انجام دادند و در بخش دیگر ترکیب کار نقاشی و خط.
در این برنامه حدود 65 نفر از اعضای عادی و 15 نفر با نیاز ویژه شرکت داشتند.
 
براساس این خبر، رضا عمادی نقاش و خوشنویس، سودابه فلاحیان کارشناس مسوول فرهنگی، فریده کلهری کارشناس فراگیر، الهام دارابی کارشناس فرهنگی، مامک یحیی‌پور کارشناس مسوول هنری و هدی محسنی کارشناس هنری در مسابقه و کارگاه‌های هنری حضور داشتند.
 
همچنین رزا عطایی مربی مسوول مرکز تبریز در مرکز 20 حضور یافت و هدف از این سفر را آشنایی بیشتر با مراکز فراگیر و نحوه انجام فعالیت توسط مربیان در برخورد با اعضا ومناسب‌سازی محیطی عنوان کرد.
 
گفتنی است، در بخش «نقاشی»، آیسا شیرزاد از مرکز 20، نهال برزگر از مرکز 11، ملیکا نوش‌بلاباد از مرکز 20، مبینا رستمی از مرکز 11، رعنا اسماعیلیان از مرکز 35 و الهه خدایی از مرکز 35 انتخاب شدند.
 
در بخش ترکیب «نقاشی خط» فاطمه روح‌الهی از مرکز 20 برگزیده شد. در بخش «نقاشی» فاطمه باباپور و مریم نصرالله در بخش فراگیر انتخاب شدند.
 
همچنین در بخش «خط» فاطمه محسنی از مرکز 20، حدیثه فرامرزی از مرکز 20، حدیثه بوجارزاده از مرکز 24، ریحانه رجبی از مرکز 24، مهران اکبری و یگانه قاسمی از مرکز24، فاطمه فیاض، مهیار یاری، فاطمه جعفری و فاطمه حشمتی از اعضای فراگیر برگزیده شدند.
 
در بخش «سفال» نیز لیلا مددی از مرکز 2، امیرحسین دلیر از مرکز 20، آرمین محبی از مرکز 20، مهرداد مختاری از مرکز 2، احسان رحمانی‌جاوید از مرکز 20 و علیرضا عباس‌زاده از مرکز 2 انتخاب شدند.
 
در بخش ترکیب «خط سفال» نیز شقایق میرمحمد و یگانه کلاته از مرکز 20 و ایمان عزیزی از اعضای فراگیر برگزیده شدند.
 
در این برنامه زهرا عبدالحی کارشناس فرهنگی فراگیر اداره کل آفرینش فرهنگی و رحیم رضایی مدیرعامل شرکت گواش پارس نیز حضور داشتند.
 
رضا عمادی هنرمندی با بیش از 30 سال سابقه هنری است که ناظر کارگاه‌ها بود.
گفتنی است، در پایان تابستان از این آثار نمایشگاه گذاشته می‌شود.