کد خبر: 213112
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
برنامه های هفته کتاب در مرکز فرهنگی هنری فردوس

مرکز فرهنگی هنری فردوس با پیش بینی برنامه های متنوع و ایجاد وبلاگ "من یار مهربانم" ویژه هفته کتاب به استقبال هفته کتاب و کتاب‌خوانی رفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در نخستین روز از هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعضای مرکز فرهنگی هنری فردوس با برگزاری سه کارگاه " یک قصه و یک تصویر"، کارگاه ادبی "با تو سخنی دارم" و " نقد کتاب"  نخستین روز از هفته کتاب را گذراندند.
در کارگاه نقد کتاب اعضای نوجوان به از مجموعه رمان نوجوان امروز " رمان هستی"  نوشته فرهاد حسن زاده را به نقد نشستند و نظرات و دیدگاه‌های خود درباره  این کتاب بر روی فرم های از پیش تعیین شده ثبت کردند.
گروهی دیگر از اعضای علاقه‌مند به هنر  نوشتن در قالب برنامه‌ای با عنوان " با تو سخنی دارم " با کتاب، همان یادگار ماندگار سخن گفتند.  
در کارگاه یک قصه، یک تصویر ابتدا قصه " آسیاب، بچرخ"  نوشته سرور کتبی روخوانی شد و اعضا به نقد تصاویر کتاب پرداختند و پس از آن خودشان دست به کاغذ و رنگ بردند تا تصاویر ذهنی و دلخواهشان را برای کتاب آسیاب، بچرخ تصویر‌‌‌گری کنند.
ایجاد وبلاگ  "من یار مهربانم " به آدرس book-91.blogfa.com    با هدف انعکاس اخبار هفته کتاب ، یکی اقدامات اولیه ی اعضای مرکز فرهنگی هنری فردوس بود که توسط اعضا صورت گرفت .
برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی هنری و تولیدات کانون، تقدیر از اعضای کتاب‌خوان از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در مرکز فرهنگی هنری فردوس می باشد.