راه اندازی وبلاگ اَتِلّو ویژه پانزدهمین جشنواره منطقه 1 نمایش عروسکی

به منظور انعکاس دیدگاه‌ها و نظرات هنرمندان نمایش و برقراری ارتباط بهتر با شرکت کنندگان جشنواره منطقه‌ای نمایش‌عروسکی به میزبانی بیرجند وبلاگ اتلّو راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، اَ‌‌‌‌‌‌‌‌تـِلّونام  یکی از عروسک‌های تمنای باران در خراسان جنوبی است و با راه اندازی وبلاگ اتلّو گروه‌های نمایشی پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی می‌توانند قبل و بعد از حضور در این جشنواره  با مراجعه به آدرس http://attelo.blogfa.com  با آثار تاریخی خراسان جنوبی بیشترآشنا شوند و ضمن دریافت اطلاعات مربوط به جشنواره، نظرات و دیدگاه‌های خود را در ارتباط با این جشنواره مطرح کنند.
راه اندازی این وبلاگ و مسولیت آن در ایام جشنواره بر عهده سه نفر از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند به نام های مهدی طالبی، زهرابراتی و زهراسپاهی قرار گرفته است.
هم‌زمان با نیمه شعبان کانون استان خراسان‌جنوبی، میزبان نخستین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی است که طی روزهای سوم الی ششم تیرماه 92 با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، چهارمحال‌بختیاری، مازندران، قم، قزوین و خراسان‌جنوبی در بیرجند برگزار می‌شود.