حمایت فرماندار شهرستان آق‌قلا از برنامه‌های کانون پرورش فکری

فرماندار شهرستان آق‌قلا در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان حمایت خود را از برنامه‌های کانون در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان منطقه اعلام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، در این دیدار امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق‌قلا ضمن ابراز علاقه نسبت به فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کانون گفت: با علاقه‌ای که به مجموعه کانون و نگاه تخصصی آن به حوزه کودک و نوجوان داریم با تامین مالی و حضور معنوی، زمینه توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری را در شهرستان آق‌قلا فراهم خواهیم کرد.
وی با تاکید بر این نکته که موضوع‌هایی هم‌چون صلح، دوستی، مهارت‌آموزی و ایجاد اوقات فراغت سالم برای کودکان بایستی در قالب فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری برای نسل امروز و آینده بسترسازی شود یادآور شد: کانون پرورش فکری ظرفیتی قابل توجه در ایمن سازی بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد که باید به درستی از آن استفاده کرد.
در بخش دیگری از این دیدار عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری ضمن تبریک انتصاب امانگلدی ضمیر به سمت فرمانداری شهرستان آق قلا و تقدیر از اعلام حمایت‌های صورت گرفته ایشان در زمان عهده‌دار بودن فرمانداری شهرستان گمیشان، گفت: توجه و نگاه مسوولان، برای کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند است زیرا آنان هدیه‌ای را که از دست مسوولان دریافت می‌کنند را هرگز فراموش نمی‌کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری در ادامه افزود: ما امیدواریم تلاشی که به موازات تخصیص اعتبار برای بحث آسیب‌های اجتماعی درنظر گرفته می‌شود، به همان میزان نیز در اقدامات پیشگیرانه‌ای لحاظ شود.
گفتنی است، در پایان دست ساخته مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری آق‌قلا به همراه لوح تقدیری از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری به منظور تجلیل از زحمات مجموعه فرمانداری به فرماندار اهدا شد.