خبرگزاری پانا: نوزدهمین شماره جنگ آموزشی ویژه گروه های سنی «ب» و «ج» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و هنری پانا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جنگ آموزشی «کوشش» را با سردبیری «زهره پریرخ» و نظارت هنری «کوروش پارسانژاد» منتشر کرده است.

«پریسا یاورزاده» در مطلبی با عنوان «یک لباس برای آدم آهنی» تلاش کرده تا مراحل ساخت یک کاردستی مطابق با فن آوری ها و علاقه مندی های کودکان امروزی ارایه دهد.

«اتاق شلوغ و پلوغ» نوشته «نازنین گودرزوند»، «دوستی، مثل دوستی ابوذر» به قلم فاطمه اعلمی، «قلمبه آهنی» نوشته سحر انواری و «من و مرغ ها و گوشفندهای اخمو» نوشته تهمینه حدادی از جمله داستان هایی هستند که در این شماره از جنگ «کوشش» به چاپ رسیده اند.

همچنین در بخش بازهای آموزشی جنگ «کوشش»، بازی هایی با عناوین «گاو، گوساله، پنیر»، «کی بود؟ چی بود؟ کجا بود؟»، «پیچ ها، مهره ها، حجم ها» و مسابقه «قوی ترین فوت» گنجانده شده است.

در این شماره از جنگ «کوشش» تصویرگرانی چون مریم انداز، بنفشه احمدزاده، سحر حق گو، سما رحمانی، مهریه صفایی نیا، رسول میردامادی، فاطیما کریمی، مهنوش یکتا پور، مهرنوش کیان پور، روشنک احمدی، ندا عظیمی، ایگار رحیمی و مهناز انصاری برای بخش های مختلف نشریه تصویرسازی کرده اند.

در ابتدا و انتهای نوزدهمین شماره از نشریه آموزشی «کوشش» شعرهایی از مریم هاشم پور با عناوین «هم بازی من» و «بال داشت، می پرید» درج شده است.