مدرسه‌های گیلان، میزبان فروشگاه سیارشهری کانون

فروشگاه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در مدارس استان مستقر می‌شوند.

به‌ گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی پورحسن مدیرکل کانون گیلان با اعلام این‌خبر تصریح‌کرد: افزایش گستره‌ی فعالیت‌ها و فراهم‌آوردن امکان دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات‌فرهنگی ازجمله اهداف حضور فروشگاه و نمایشگاه سیارشهری کانون در مدارس استان گیلان است.
وی با بیان ‌این که گسترش فرهنگ‌ مطالعه از رسالت‌های این دستگاه فرهنگی است افزود: فروشگاه و نمایشگاه سیارکانون با حضور درمدارس استان، به‌ویژه مناطق کم‌تر بهره‌مند تلاش دارد زمینه‌ی گسترش فرهنگ مطالعه و هم‌چنین معرفی افزون‌تر فعالیت‌های کتاب محور کانون را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم ‌کند.
پورحسن هم‌چنین از برپایی نمایشگاه‌ عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی در مدارس سراسر استان خبر داد و همراهی مسوولان آموزش و پرورش را در‌مسیر تلاش برای ارتقای سطح توان‌مندی ‌کودکان و نوجوانان ایران اسلامی سازنده‌ و قابل تقدیر ‌خواند.
وی در ادامه، کتاب، نوشت‌افزار با نمادهای ایرانی اسلامی، لوح‌های فشرده و سرگرمی‌های سازنده‌ی کانون را از جمله محصولات فرهنگی اعلام کرد که با راهنمایی‌ کارکنان آگاه به مسایل فرهنگی در کانون به ‌دانش‌آموزان ارایه ‌می‌شود.
‌پورحسن در پایان مدرسه‌ی شهدای سلیمانداراب رشت را میزبان کنونی فروشگاه سیارشهری کانون گیلان اعلام و ابراز امیدواری کرد با افزایش این فروشگاه‌ها شرایط بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان از این امکان مناسب فرهنگی فراهم ‌شود.