آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز آموزش کانون تا پایان خرداد

رییس طرح‌های عمرانی کانون از آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان‌ حجاب تهران تا پایان خرداد96 خبر داد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا رضایی با اشاره به استیجاری بودن ساختمان قبلی مرکز آموزش کانون و درخواست مالک آن مبنی بر تخلیه این ساختمان پس از اتمام قرارداد در سال گذشته گفت: با توجه به سیاست‌های کلی توسعه کانون مبنی بر این‌که ساختمان‌ها و فضاهای آموزشی باید در تملک این مجموعه باشد تلاش کردیم ساختمان جدیدی را برای مرکز آموزش و خوابگاه‌های آن با کیفیت مناسب و مطابق با استانداردهای لازم راه‌اندازی کنیم.
وی ادامه داد: ابتدا ساخت خوابگاه ویژه فراگیران در دستور کار این دفتر قرار گرفت و با همراهی‌های مسوولان، اوایل نیمه دوم سال 95 توانستیم ساختمان خوابگاه مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با امکانات و تجهیزاتی مناسب برای استفاده مربیان و کارکنان راه‌اندازی کنیم.
رییس طرح‌های عمرانی کانون استانداردسازی را از مهم‌ترین شاخصه‌های اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در ادامه کار ساخت ساختمان آموزش کانون در خیابان حجاب تهران آغاز شد و این بخش در فضایی با زیربنای 635 مترمربع ساخته شده است
رضایی هم‌چنین یادآور شد 400 مترمربع از فضا آماده شده برای مرکز آموزش کانون به بخش اداری و دفتر اداره‌کل آموزش و پژوهش اختصاص یافته و 235 مترمربع آن فضای آموزشی شامل کلاس‌ها و سایت آموزشی است که به زودی با تجهیزات مناسب و به‌روز آماده بهره‌برداری خواهد شد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز مربیان، کارشناسان و کارکنان کانون بتوانند در محیطی آرام به فراگیری آموزش‌های مورد نیاز بپردازند.