برگزاری مراسم عصر شعر و نشست هم اندیشی شاعران بخش کودک و نوجوان در مرکز شاهین شهر

دکتر مصطفی رحماندوست سخنران این نشست بر استفاده از شیوه های خلاقانه در زمینه شعر کودک و نوجوان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،همزمان با دومین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان،مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر میزبان شاعران بخش کودک و نوجوان بود.
در این مراسم برنامه های گوناگونی از جمله اجرای مراسم عصر شعر با عنوان(شاعران دیروز، سرایندگان فردا)،معرفی آثار شاعران برگزیده،برگزاری مراسم مشاعره و هم چنین نشست هم اندیشی شاعران با حضور مسوولین شهری برگزار شد.
در ادامه،دکتر مصطفی رحماندوست سخنران این نشست در سخنانی با تاکید بر تقویت بنیان های شعری با رویکرد تاثیر گذاری بر مخاطب و استفاده از شیوه های خلاقانه در زمینه شعر کودک،انتخاب شهرستان شاهین شهر را به عنوان پایگاه ملی شعر کودک حائز اهمیت دانست و عنوان کرد با برنامه ریزی مناسب و مدون می توان از این فرصت به نحو احسن استفاده نمود.
شایان ذکر است در جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان،غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع کارگاه تصویرگری شعر و آشنایی کودکان و نوجوانان با شیوه های شعر خوانی،پذیرای کودکان و نوجوانان و هم چنین مدارس سطح شهر بود.
دومین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان با ارسال حدود دو هزار شعر به دبیرخانه این جشنواره 15 و 16 اسفند با نشستهای مختلف و برنامه های جنبی متنوع در تالار شیخ بهایی شهرستان شاهین شهر برگزار شد.