نسل سوم عروسک‌های دارا و سارا

غرفه «دارا و سارا» در اولین نمایشگاه ملی اسباب‌بازی، میزبان مراسم رونمایی از نسل سوم این عروسک‌ها بود.

این مراسم روز 12 مرداد 1394 با حضور علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل و جمعی از مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار شد.
به گفته سرپرست مرکز سرگرمی‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، در تولید نسل سوم این عروسک‌ها تفاوت‌هایی صورت گرفته است از جمله چشم‌های برجسته و کاشتنی که جایگزین چشم‌های چاپی شده‌اند و قابلیت تحرک آرنج‌ها و زانوها که این عروسک‌ها را تبدیل به عروسک‌هایی با قابلیت تحرک کامل کرده است.
امیرحسین سلام‌زاده همچنین درباره برنامه آینده تولید عروسک‌های دارا و سارا به تولید سایزهای مختلف و همچنین استفاده از کیت‌های صوتی و ارایه لوازم جانبی عروسک‌های دارا و سارا اشاره کرد.
نسل سوم عروسک‌های دارا و سارا به‌ زودی با قیمت سی هزار تومان در نمایشگاه عرضه خواهد شد.
اولین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از دوازده تا شانزده مردادماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
در این آیین مناف یحیی‌پور، معاون تولید کانون و دبیر اولین جشنواره ملی اسباب‌بازی، محمدعلی شامانی، معاون فرهنگی کانون، فریدون واحدی معاون توسعه و منابع انسانی کانون، رضا قمرزاده، مدیر کل کانون استان تهران حضور داشتند.
در همین حال کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از نمایشگاه جشنواره ملی اسباب‌بازی می‌توانند با این عروسک‌ها عکس سلفی بگیرند.
پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir  عکس‌هایی از نسل سوم عروسک‌های دارا و سارا را منتشر کرده است.