فراخوان چهارمین مهرواره فصلی عکس منتشر شد

انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرایط و مقررات شرکت در چهارمین مهرواره فصلی عکس ویژه پاییز ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره با موضوع «پاییز در شهر من»، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار می‌شود.
چهارمین مهرواره فصلی عکس در دو بخش عکاسان نوجوان شامل اعضای نوجوان و ارشد کانون و بخش عکاسان بزرگ‌سال ویژه اعضای ارشد، مربیان و کارشناسان کانون و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
بر اساس فراخوان چهارمین مهرواره فصلی عکس کانون هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ قطعه عکس را تا ۱۰ آذر ۱۳۹۹ به دبیرخانه‌های استانی این رویداد ارسال کند.
بر همین اساس نتایج داوری در مرحله استانی ۲۰ آذر اعلام می‌شود و برگزیدگان کشوری ۱۰ دی ۱۳۹۹ معرفی خواهند شد.
 در همین حال پس از داوری آثار در هر بخش ۳ نفر بدون رتبه‌بندی به عنوان برگزیده و ۵ نفر به عنوان شایسته تقدیر معرفی و جوایزی به آن‌ها اهدا می‌شود.
انجمن عکاسان نوجوان کانون هدف از برگزاری این مهرواره را «تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون»، «توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان‌ها و شهرها» و «ثبت نگاه روشن و صادقانه‌ی نوجوانان عکاس نسبت به خود و دنیای اطراف» عنوان کرده است.
در عین‌حال نمایشگاهی از آثار برتر نیز در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir در دید عموم قرار خواهد گرفت و در صورت امکان این آثار در نگارخانه محمد طاها اقدامی واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط و مقررات چهارمین مهرواره عکس کانون می‌توانند به پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnwes.ir مراجعه و در صورت لزوم با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸، ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹ و ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶  داخلی ۱۱۳  تماس بگیرند.

فراخوان چهارمین مهرواره فصلی عکس کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =